{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

erfaring med BARF {{forumTopicSubject}}

jeg har nu læst de mange indlæg om BARF og de forskellige links, og da jeg jo har en hund med tilbagevendende eksem, kunne det jo være en mulighed, frem for de utallige cremer og kurer med div produkter, men er der nogen herinde som rent faktisk har set det virke, altså på egen hund eller lign. for pt skal vi til endnu en undersøgelse ved den nye dyrlæge for at få dianogsen på det, det har ingen andre indtil videre kunne give, da det kommer i perioder, selvom vi ikke ændre på foder eller andre vaner,
og kan det fåes væk med foder er det skam noget billigere end de konstante ture til dyrelæge

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med BARF
  • #1   22. okt 2006 Min Nelly som har allergi kan klare sig på en betydeligt mindre dosis medicin efter vi er skiftet til BARF - kan kun anbefale det - til både syge og raske hunde : )

• #2   22. okt 2006 Nicola med Nelly

Nelly har allergi og hun behøver vist ikke give så meget medicin som før hun barfede

det sammen med Mie med grækeren *S*

• #3   22. okt 2006 Jeg har en allergihund der er symptomfri på barf...

• #4   22. okt 2006 Nicola var så hurtigere end mig

tror hun har highlight på BARF *GGGG*

• #5   22. okt 2006 *GGG*

Janne, er du telepatisk??

• #6   22. okt 2006 total

jeg kan leve af det *G*

• #7   22. okt 2006 Ja men er lidt begyndt at tænke - uhh nej, endnu en tråd om det ; )

• #8   22. okt 2006 Nicola: derfor jeg tager den i privaten med dig *GG*

og bare vent, der kommer nok snart et brev til dig om det

• #9   22. okt 2006 jeg synes der har været rigtig mange tråde om det, men ingen der har rigtig fortalt om det virkelig har gjort en forandring, men det et forsøg værd, jeg ved jo allerede at dyrlægeregning ikke ligger i den lave ende,
    det var rart at høre at der var nogle med gode erfaringer, vil da prøve om jeg så ikke kan bidrage med en selv på et senere tidspunkt, det ihvertfald et forsøg værd

• #10   22. okt 2006 Karina, jeg var meget i tvivl inden jeg startede, men jeg er virkelig glad for at jeg skiftede for det har virkelig virket positivt på Karla og hendes allergikløe..

Dog vil jeg råde dig til at læse alt hvad du kan komme i nærheden af omkring det at fodre råt, lad VÆRE med at tage til konsultation hos barf-centeret, men spørg evt til råds istedet.. Det er efter min mening spild af penge og fis i en hornlygte meget af det man får at vide derfra..

• #11   22. okt 2006 Mie> mit største problem er at jeg hele tiden får at vide at jeg skal tænke på, at hvis de nu får smag for blod at det så ikke var sikkert de lod kattene slippe levende ud af haven og de så ville få smag for blod osv, men heldigvis lyder det ikke sådan når man får læst om det, men jeg er da i tvivl, vil dog gene slippe for den halve mill. det efterhånden koster os i div. undersøgelser, kurer,cremer og analyser og jeg ved ikke hvad,

• #12   22. okt 2006 Det er en kæmpe skrøne, Karina!!

Jeg har aldrig nogensinde hørt om en råfodret hund der pelsede katte eller andre dyr "blot" fordi de var råfodrede..

Det ville jeg slet ikke skænke en tanke!!

• #13   22. okt 2006 jeg ville nu også nok mene at ville han pelse dem, så havde han vel gjort det, de bliver jagtet ud af haven og er de ikke hurtige nok, tager han dem i nakken og smider dem i jorden, til den fatter at det hans have og forsvinder,
    jeg tror lige jeg vil læse det en ekstra gang i morgen inden jeg tager den endelige beslutning og evnt tage en snak med vores dyrelæge om at prøve det inden der gøres mere ved det eksem,

• #14   22. okt 2006 Husk bare at det ikke nødvendigvis er sikkert at din dyrlæge er særligt begejstret for barf.. min dyrlæge var vildt imod det og er det stadig på trods af Karlas bedring (bruger ham dog ikke længere af samme årsag!)

Men lad dig ikke skrømme af det.. mange dyrlæger ved ikke ret meget om det at fodre råt og anbefaler naturligvis det de ved mest om, nemlig tørfoder..

• #15   23. okt 2006 Jeg har en allergi hund som også er blevet kløefri på barf og jeg var meget imod det inden hun fik allergi, bare spørg Nicola det tog lang tid at få mig overtalt, men det virker... Og mine hunde bor sammen med lige nu 8 katte hvor de 3 er killinger og de spiser altså ikke kattene efter vi er gået over til Barf!!!! De tygger stadig lidt i dem i leg men uden at gøre skade og det gjorde de også før!!! smiley

• #16   23. okt 2006 Jeg har haft allergihund der blev 100% symptomfri på råfodring.

Hvis du beslutter dig til at prøve, så læs læs læs og læs først. Meld dig ind i forums og spørg til de andre bliver dårlige ;0)

Og et lille råd, start langsomt op. Ikke noget med at "varrierer mest muligt" fra dag 1. Mange allergihunde har nogle ting de ikke fungerer på selv i det rå. Det er så nemt at finde ud af, hvis bare opstarten foregår langsomt.

• #17   23. okt 2006 Jeg har en hund, der bliver råfodret og jeg har kat.. Katten er stadig hel:-)

Kommentér på:
erfaring med BARF

Annonce