{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.267 visninger | Oprettet:

Så er tiden næsten inde {{forumTopicSubject}}

Ja må desværre indrømme at den er ved at være der for vores ene hund... I februar havde han forhøjet indfektions tal (han havde blærelign infektions syntomer) fik noroclaw og blev sig selv igen.

Igår måtte jeg indlægge ham i nogle timer... For lav kropstemperatur, stor dehydrering, desorienteret, fjern og tæt på system kollaps... ( han har nægtet at spise det meste af ugen og ellers har han kastet op) Det eneste de kan finde ved scanning er en for stor milt og en forstørret prostata.. Han blev meget bedre i droppen og væske indsprøjtninger. Ville gerne have ham hjem weekenden over for eventuelt at sige ordentligt farvel... Nu har han til gengæld holdt mad og vand hele natten... smiley han er sløv (hvilket giver sig selv i mine øjne) men sulten og nærværende... Og hans temperatur er oppe på 37,8. Dyrlægen har ikke de store forhåbninger men hvis han bliver bedre vil hun sætte ham på et præperatet som formindsker prostata ( med mindre det er kræft)

Men puha jeg har taget nogle hyleture siden igår smiley

Han har gjort det så godt den bette smiley og han vil blive så meget savnet af så mange


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er tiden næsten inde
Kommentér på:
Så er tiden næsten inde

Annonce