Så er tiden endelig kommet!! :-) {{forumTopicSubject}}
Hej alle i skønne mennesker på HG
Ja nu er det, så ved at være tid til, at jeg får min dejlige pige, som jeg så længe har ventet på.
Jeg er Førstegangs hundeejer, og jeg er allerede nu inden jeg har fået hende, blevet døbt hundepædagogen
Den titel har jeg fået fordi, at jeg har læst bøger om racen, hundekropssporg, træning, opdragelse o.s.v
Kan godt være, at jeg går lidt for meget op i det, men vil ikke være en af de mange, der bare anskaffer sig en hund, uden at sætte sig ordenligt ind i hvad det vil sige at have hund. Jeg vil have en masse viden, gjort mig en masse overvejelser omkring tingene, så jeg kan give hende det bedst mulige.
Så nu tæller jeg dage, timer, minutter og sekunder, til fredag hvor jeg får hende
Havde jeg bare lige lyst til at dele dette, imens jeg går og slet ikke kan vente
jul 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 201
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 40
Det er en dværggravhund på 1 år og 8 mdr. Kender hende allerede. Det er min mors lille hund. Hun har med stor sorg indset, at det er bedst, at komme af med hende. Fordi at hendes store hund har HD, og ikke kan holde til de vilde lege. Så derfor skal jeg overtage Zenta, som jeg er så glad for.
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.047
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.997
feb 2008
Tak Ja synes også det er en rigtig god, og velovervejet beslutning, for Nellies skyld, når hun har det så skidt, og også for Zentas for vi kender jo hinanden, og er glade for hinanden Bliver så skønt med liv i huset, af den dejlige prima donna Hun kan godt være lidt fin på den nogen gange
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 186
feb 2008
Årh hvor godt tillykke med det
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 186
Så er tiden endelig kommet!! :-)