{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad elsker I ved jeres hunde?
  • #1   21. okt 2006 Når man kommer hjem fra skole at de er så glade og springer op af en fordi de bare er så glade.. ;o)
    så det første jeg gør når jeg kommer hjem fra skole er at gå ud i haven og blive overfaldet.. *GG*

• #2   21. okt 2006 jeg elsker simpelhen alt ved jago... især han bare er så godmodig og dejlig

• #3   21. okt 2006 Ved Misja elsker jeg, at hun læser mig så godt og så hurtigt og jeg elsker hende for al den tillid, nærhed og fællesskab hun viser mig.

Ved Max som jeg kun har haft siden april i år, elsker jeg hans evigt gode og milde væsen, hans altid glade og imøde kommende sind og hans robuste men alligevel følsomme psyke.

• #4   21. okt 2006 Jeg elsker at når jeg kommer hjem blir han så glad at han logerer sig selv omkuld.
    Jeg elsker at han kan sidde og kigge på mig når jeg snakker til ham og vippe med hovedet som om han undrer sig meget over de ting jeg siger til ham.
    Og at han blir stille og nusselysten og slikker mine hænder når jeg er ked af det.

• #5   21. okt 2006 Jeg glæder mig til i aften når jeg kommer hjem til vovsen, og se hendes glade øjne smile en velkommen hjem smiley Det er sgu småhøjdepunkter i livet!

• #7   21. okt 2006 elsker Silches hengivenhed over for mig......hendes skrig a glæde når jeg kommer hjem fra job.......at mærke hendes varme snude ved min hals, når jeg vågner om natte.....hendes måde at tigge på, hendes grynt, når hun sover..ku blive ved.

elsker det sammenhold der er mellem Maxie og mig......at han kan læse mig og indretter sig derefter.....hans evige tro på at det er ham der skal passe på mig og ikke omvendt.....hans måde at komme snigende på, for at få en lur på skødet.....ja, ku blive ved.

og mest af alt elsker jeg deres måde at være over for hinanden....de er så glade for hinanden

• #8   21. okt 2006 -jeg elsker, at min hund hele tiden vil være sammen med mig og aldrig er træt af mig.
    -at han altid er i godt humør og glad
    ´-at han kan så godt sammen med andre hunde
    -at han er så morgen-doven og ikke gider op, for han er så sød, når man hver morgen slæber ham udenfor at tisse, når han næsten er for træt til at kunne gå
    -at han er så glad for en grim fodboldsok, han har fået
    -at han elsker at give kys!!
    osv osv osv:)

• #9   21. okt 2006 Jeg elsker Otto fordi:

-Han er så god ved børnene.
    -Han er et rigtig puttedyr
    -Han passer på sin familie.
    -Han forstår mig.
    -Han har sådan nogle menneskelige øjne.

Elsker ham simpelthen bare fordi han er ham.....*SS*

• #10   21. okt 2006 Jeg vil ikke sige jeg elsker hunden, men jeg holder af den.
    Det er jo kun en hund.
    En hund som ikke har valgt mig - men jeg valgte den.
    Hunden og jeg har mange glæder sammen - det er især når det går som jeg ønsker det.
    Jeg træner på hunden primisser, bruger og udnytter dens egenskaber på det groveste.
    Hunden elsker at behage mig, skal nok finde på et eller andet, så den for opmærksomhed.

Til gengæld for den foder 1 gang i døgnet, den kommer med på gå- og køreture, så jeg må nok sige at det er en hund efter behag.

Kommentér på:
Hvad elsker I ved jeres hunde?

Annonce