{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Elsker hunden! {{forumTopicSubject}}

Kender i det at man sidder og kigger på sin hund og så mærker man hjertet knuge sig sammen, mundvigende trækker sig automatisk opad og man kan ikke lade være med at føle sig helt ubeskrivelig heldig fordi man har fået lige netop den hund? En af de skønne åbenbaringer havde jeg i går. Jeg har altid synes hun har været dejig men i går gik det hvis helt op for mig hvor heldig jeg egentlig er!
Vi går i værkstedet hvor min kæreste laver bil og Fraya vimser lige så stille rundt uden for. Der er en lille 2 årig pige med også som ikke er så glad for store hunde men Fraya er helt stille og rolig med hende. Lidt efter kommer der en lille fransk bulldog tæve på besøg som Fraya aldrig har set før. Den bliver taget så godt imod og de tumler hele aftenen indtil de falder om på siden af træthed.... og så slår det mig.. min hund elsker børn og alle mennesker hun har mødt, hun elsker andre hunde uanset str., hun ødelægger ikke længere ting i vores hjem, hun er et pragt eksemplar til træning og ligeledes når vi træner hjemme... på de 4 mdr vi har haft hende er der sket så stor en udvikling med hende, så hvem ved hvad vi kan opnå på længere sigt! Jeg føler mig så usigelig heldig fordi vi fik hende! Hun er bare den perfekte hund for os!

Sikke en fortælling hva'? hehe...
Får i også den slags skøre åbenbaringer en gang i mellem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker hunden!
Kommentér på:
Elsker hunden!

Annonce