{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

Hundepension østjylland. {{forumTopicSubject}}

Hey Hg.

Hvilke hundepensioner i østjylland kan I anbefale?

Det er vigtigt for os at vores hunde kan være sammen, at de ikke kommer til at lege med fremmede hunde, og at de kan have deres eget foder med, som må stå fremme 24/7.

Vi har en gang brugt tingskoven, og var meget tilfredse, og derfor overvejer vi kraftigt dem igen. Men tænker det kunne være fint lige at undersøge markedet, også da det først er til efteråret det er på tale.

Vi prøver at skaffe privat pasning, men hvis det glipper bliver vi ligesom nødt til at vælge en pension, da hundene altså ikke kan være alene i 14 dage smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension østjylland.
  • #1   24. mar 2016 Frisenborg hunde og katte pension kan helt klart anbefales, hundene kommer på tur 3 gange dagligt hvorefter de afhængig af vejret får 10-20 min på en fritløbsfold hvor der kun er de hunde der bor sammen, de kan dog se andre hunde imens men de kan ikke røre hinanden smiley de bliver fodret på nogenlunde faste tidspunkter 2 gange dagligt (efter behov 3) og der bliver holdt godt styr Evt medicin og trivsel hos hundene smiley der er en fin ro i pensionen når der ikke sker noget (som Foreksempel når man henter og aflevere sin hund, det skal man lige huske smiley ) og de er opmærksomme på Evt behov for ekstra ro eller lign smiley

    Dorit som ejer det derude tager meget gerne imod besøg af dig og dine hunde inden de skal derud og du kan komme rundt og se hele pensionen smiley

    Edit: dine hunde må også gerne have deres mad til at stå fremme hvis det er det de er vant til smiley


  • #2   24. mar 2016 Tusinde tak for bud smiley At de kan se andre hunde er ikke noget problem, jeg er bare ikke vild med at mine hunde skal lege med andre hunde, når jeg ikke er der til at holde opsyn, jaja lidt pyldremoar er man vel smiley

    Og ja det med turene dagligt er altså også vigtigt, da vores var på tingskoven fik de også 3 ture dagligt, og blev selvfølgelig luftet sammen. Hvilket også var et kæmpe plus.

    Det kunne godt tænkes vi skulle prøve at undersøge den du nævner nærmere . Er ikke vild med at skulle undvære mine hunde i 14 dage, men når man har familie i udlandet på en ikke brofast ø, så er det altså bare nødvendigt indimellem. Af samme grund er jeg ikke med hver gang min mand rejser ned til familien dernede smiley


  • #4   24. mar 2016 Hende her er rigtig sød og gør meget ud af at få hundene til at falde til, desuden er der ikke så mange hunde smiley http://alletidershunde.dk

  • #5   24. mar 2016 Bodil: Ja hende bliver det så i hvert fald ikke, for vi har slet ikke råd til at betale de penge for pension endnu. Og vil gerne snart have booket en plads, så vi er helt sikre på at der er en, og vi ikke står med håret i postkassen , rejsen er jo bestilt.

    På tingskoven betaler man først når man henter hundene. Ikke at jeg har noget imod at betale ved f.eks aflevering, eller betale noget på forhånd. Men i og med vi lige har bestilt rejse, skal der lige først spares op til hundepensionen smiley


  • #6   25. mar 2016 Nordskovhus i Sorring.
    Susan er skide god til de hunde og de krav du stiller der kan hun snildt opfylde det er det eneste sted jeg trygt overlader pixie når jeg skal ud og rejse.


  • #7   25. mar 2016 Det notere jeg også Steffen, kan jo ligeså godt tjekke alle dem ud jeg får anbefalet, er sgu nok lidt hys, bryder mig virkelig ikke om at skulle efterlade mine hunde, men som sagt er det altså bare nødvendigt når man har familie på en ø som Lanzarote, med mindre man så bare vælger aldrig at se dem, men det er altså ikke en mulighed for mig smiley

  • #8   25. mar 2016 Åh kan se hun kræver kennelhoste vaccine i næsen smiley

  • #9   25. mar 2016 Hmm det har pixie da ikke fået. Måske det er noget nyt. Det er noget tid siden hun sidst har Været der.

  • #10   25. mar 2016 Har sendt hende en mail, så må vi lige se hvad hun svare. For den har vi bevidst fravalgt, så det vil jeg altså ikke give bare fordi de skal i pension, når jeg ved det ikke er et krav alle steder smiley

  • #11   25. mar 2016 Jeg har hørt rigtig godt om http://www.domus-canis.dk/ nær Vejle, hvor Karina med Kashmir har arbejdet smiley

  • #12   25. mar 2016 P.S. Jeg kan desværre ikke se priser på deres hjemmeside, men det kan man vel hurtigt få ved et opkald eller en mail.

  • #13   25. mar 2016 Domus Canis, som Mie nævner, er supergod. Men det betyder så også at den tit er fuldt booket.
    Så man skal være ude i god tid :o)

    Hvis Kia skal på pension engang, så er det mit umiddelbare 1. valg.


  • #14   25. mar 2016 Jeg ved ikke om det er for langt fra østjylland, men www.voreshundehotel.dk i Stoholm vest for Viborg har jeg hørt meget godt om

  • #15   25. mar 2016 Jeg ved ikke lige helt med afstanden, for det er mine svigerforældre der skal køre os afsted med hundene, da vi ikke selv har bil. Men tænker at de er til at snakke med, for de vil jo også det bedste for hundene.

    Jeg undersøger som sagt alle dem I nævner, og så må vi se hvad vi vælger. Har tænkt mig at booke plads i næste uge, netop for at være sikker på at få en plads.


  • #16   26. mar 2016 Når min hund bliver vaccineret får den både mod kennelhoste og rabies.
    Jeg forstår godt Frisenborg Hundepension forlanger kennelhostevaccination, det er af hensyn til hundene, for der skal ikke meget til at smitte, og hundene er virkelig syge når de får kennelhoste.
    Min hund har haft kennelhoste på trods af han var vaccineret, dog kun i meget let grad, men det var forfærdeligt at se på.
    Jeg kan kun anbefale vaccinationen af hensyn til hunden, og hvor der færdes hunde er der risiko for smitte, bare en hund har det.


Kommentér på:
Hundepension østjylland.

Annonce