{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

hundepension østjylland {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg vil høre herinde om der er nogen der har nogle gode erfaringer med hundepension og i så fald hvilken. Bor i Solbjerg 15 km syd for aarhus. De skal være der i 10 dage. Er ikke med min gode vilje at skulle aflevere dem i hundepension, men er svært at få to hunde passet hos dem jeg kender..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundepension østjylland
  • #2   16. feb 2015 Vi har en enkelt gang haft brug for pension, der brugte vi Tingskoven. Vi var yderst tilfredse, og det var tydeligt at vores hunde havde haft det godt. Da vi kom og hentede dem ville de også lige mysse personalet, og vores den ene er endda lidt sky, så havde de ikke haft det godt var det ikke sket.

    .



  • #3   16. feb 2015 kan klart anbefale denne
    https://www.facebook.com/groups/618089758304441/

    Det er en blanding imellem pension og privat pasning da hundene er inde i huset!
    Det er nede ved Fredericia, men bestemt turen værd for 10 dage.


  • #4   16. feb 2015 Vi bruger mine forældres opdrætters hundepension, Frisenborg Hundepension, den er SUPER! Hundene elsker at være der! Hun er dog som regel booket lang tid forud, så man skal planlægge i god tid smiley


  • #5   16. feb 2015 jeg bruger nordskovhus i sorring.. susan er super dygtig. og der er god fokus på aktivering., hun opdrætter også selv labrador til bla. dansk blindesamfund og de bruger hende også hvis de har hunde der er kommet lidt i klemme.. jeg er super tilfreds med hende og aflevere uden bekymring pixie der når jeg er på ferie.. jeg fatter simpelthen ikke folk der har så meget imod pension.. jeg vil da nærmere være bekymret for at aflevere pixie ved nogen der måske ikke lige ved så meget om hunde, og som man måske ikke ved om de har råd til at lægge ud for evt. dyrlæge osv,..

  • #6   16. feb 2015 1000 tak for svarene og info.
    Ja Nordskovhus har jeg også hørt positivt om, jeg har en aftale om at komme og se stedet. Tænker jeg vil besøge et til sted udover dette.
    Går og overvejer de andre i foreslog ?


  • #7   17. feb 2015 Det er også med at Være sikker på at dine hunde er et godt sted og et sted som du tryg ved for ellers er ferien ødelagt hvis du går tænker på om dine hunde har det godt hvor de er

  • #8   17. feb 2015 Ja lige præcis. Min den ene er også lidt sensitiv over for andre hunde og mennesker han ikke kender..det ideelle vil derfor være et sted uden så mange hunde for at undgå stress. Men vigtigt ja om man føler sig tryg ved stedet. Desuden er de 3 gåture, som de er vant til og aktivering via snuseaktiviteter og problemløsning vigtige for dem for at holde dem stimulerede og afbalancerede i det daglige..tænker opholdet så bliver nemmest for dem..og ja i sidste ende også min ferie ?

  • #9   17. feb 2015 jeg ville stadig kigge på det link jeg har lagt ind, netop fordi det ikke er en stor pension med rigtig mange hunde, men mere hjemligt og mulighed for ekstra aktivering.

Kommentér på:
hundepension østjylland

Annonce