{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Er disse blomster giftige for hunde? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at købe nogle blomsterfrø til haven, men ved ikke, om de er giftige for Jiwa? Det drejer sig om:

Frøkenhat (California)
Jomfruskørte (Shooting Star)
Kornblomst (Red Lola)
Marieklokke
Tagetes (Sparky)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er disse blomster giftige for hunde?
  • #2   21. mar 2016 De fleste haveplanter er giftige. Men så længe de bare er blomster ville jeg ikke være så bekymret. Men bær og sød duft kan måske være dårlig kombi med hund. Jeg er igang med at fjerne alt meget giftigt med bær i min nye have. Men almindelige blomster skal der altså være smiley

• #5   21. mar 2016 Jeg går heller ikke så højt op i hvad der gror i haven. Dog fjernede jeg blommetræet, da Floppen lystigt gav sig i kast med blommerne. Men ellers gør jeg ikke så meget. Har en have fuld af rhododendrun, som Flop søger skygge under om sommeren. Hun gnaskede en smule i dem som lille, men voksede fra det.
    Så længe man lige holder øje med om hunden går og æder alt i haven eller ej, ville jeg ikke være så forskrækket over hvad der plantes.

• #6   21. mar 2016 Desværre gik Jiwa og spiste blommer (og stenene) sidste sommer, gruer lidt for det denne sommer, da vi skal have hegn, og det så er meningen, at hun skal passe sig selv. Hvis hun går og spiser 30-40 blommer, kan det blive et problem.

Nåh ja, og så spiste hun al barken rundt om vores kirsebærtræ, øv. Men hun er ellers meget sød.

Tak for svarene!

Kommentér på:
Er disse blomster giftige for hunde?

Annonce