{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

Torben T
Torben T
Tilmeldt:
13. mar 2016
Følger: 6 Emner: 1 Svar: 1

Min hund er blevet asocial. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Håber nogen kan svare mig på, om følgende er normalt:
Jeg er ejer af verdens sødeste Labradortæve, men på sine gamle dage, har hun ændre adfærd.
Hun er 11 år, og sund og rask. Hun er vild med gåture, selvom jeg ikke går så langt med hende, som jeg har gjort- grundet hendes alder (Max 5 km). Når fremmede ser hende, bliver de overrasket over hun er så gammel, da hun ikke har meget gråt skæg og er ikke stivbenet.
Men nu til "problemet". Hun har ikke lyst til at være så meget sammen med familien, som da hun var yngre. Faktisk kommer hun kun op, og siger hej hvis der er mad involveret, ellers er hun mest i sin kurv. Når vi er ude, går hun med mig rundt i haven, og vil stadig gerne lege.
Vi har forsøgt, at tage hendes kurv med op i stuen, men så går hun ned og ligger sig på gulvet, der hvor kurven stod. Vi har to børn på 6 og 7, så der kan jo ind imellem være lidt "uro" i huset.
Er det normalt, at en gammel hund, trækker sig tilbage på denne måde, og er det bare en del af en hunds "alderdom"? Er der nogle fif til, hvordan man kan genskabe hendes lyst, til at være sammen med os om aftenen? Venlig Hilsen Torben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund er blevet asocial.
Kommentér på:
Min hund er blevet asocial.

Annonce