Løb med hund {{forumTopicSubject}}
Hej
Min mand løber med vores hund (han er en blanding af en labrador/Schæfer) Han er 5 år.
Han plejer at komme med på en tur ca. 1 gang i ugen på i mellem 4-7 km. Og har gjort det i 1-2 år.
Hvilket vi bare synes er en god tur for ham, han løber fint ved siden af ham.
Men i dag er der så 2 modne kvinder der råber efter min mand, da de har løbet ca. 1,5 km. Først råber at hvad det for noget at tage sin hund med på løbetur. Min man svare bare at det er da sundt for ham og løber videre. På vejen hjem møder de dem igen og der har de nok løbet omkring 4,5 km. De stopper ham op igen og skælder ud over at han har taget ham med og om han ikke kunne se han var træt og selvfølgelig har han jo 4,5 km. I benene, men er ellers frisk og glad. De holder jo også løbende tisse pauser og går altid det sidste stykke vej hjemad. De sluttede så af med at sige at hvis de så ham igen, vil de melde ham over at tage ham med ud og løbe.
Forstår virkelig ikke at folk har så travlt. Min mand forklarede endda at han var vant til det, hvilket de ikke mente gjorde det bedre. Hver gang min mand tager løbetøjet frem, løber han efter ham, han piver og bliver helt vild bare for at få lov at komme med
Er det os der er forkert på den!!?
apr 2015
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 259
Det ville da være ret underholdende hvis de meldte jer!
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 37 Svar: 113
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.206
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
nov 2015
Følger: 28 Følgere: 338 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 569
Der er bare nogle personer der trænger til en hobby, istedet for at blande sig i alting
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 327
Vores Shih tzu elsker også at løbe ved siden af min kærestes cykel (dog kun de sidste hundrede meter - da han ikke har lært at løbe ved siden af cyklen - han løber dog på fortorvet hvor han ved han skal blive på).
jul 2012
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 181
og hvis folk har ondt i nummer gøjen af det kan de få den der lange finger for de kender jo ikk vores hunde
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
Lad de to madammer melde ham, de får jo ikke noget ud af det alligevel
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.337
Var engang på vandretur med nogle venner - altså ikke ligefrem løb - i Wärmland. Vi ville gå en tur rundt om en sø på 16 km - no problemos. Desværre var terænnet temmelig meget vanskeligere end beregnet så turen tog temmelig mange timer og vi mennesker var totalt udmattede da vi nåede tilbage til udgangspunktet. Vores 5 hunde (1 Finske Lapphund, 2 Sheltier, 2 Irsk Terrier) havde derimod stadig overskud til at spæne rundt og lege
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.828
Løb med hund