{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Bundet til lygtepæl og forladt {{forumTopicSubject}}

Ja, du læste rigtigt!

Jeg har lige snuset rundt på dbs find dyr, og falder så over følgende ;
Nikie blev fundet bundet til en lygtepæl i Herlev, da ejer ikke gad ham mere. Nogle gode mennesker tog ham derfor hjem til sig, men kunne ikke beholde ham og kontaktede derfor Dyrenes Beskyttelse. Nu er han klar til, at få en ny chance i livet og det skal være hos nogle meget erfarne hunde-mennesker. Han bære præg af, at have haft en hård opvækst og at der er blevet talt hårdt til ham.

Jeg er rystet! Hunden er pt 5 måneder, og det skriger langt væk af en inkompetent ejer der ikke viste sig sit ansvar værdigt! Nu var lille vuffer ikke nuttet længere, men en træls pligt...

Det er en dalmatiner blanding.

Grusomt at man kan gøre sådan noget smiley

Ved godt at hundekørekort er en varm kartoffel, og en umulig opgave, men åh altså! Frustrerende!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bundet til lygtepæl og forladt
  • #2   11. feb 2016 Er med på hundekørekort ... men ja der er hverken penge eller vilje til det....
    synes der er så mange eks. på folk der har hund uden at have forberedt sig ordentligt på det ... det er for nemt at købe et levende væsen uden basal viden.

• #3   11. feb 2016 Et hundekørekort vil hellere ikke stoppe sådan noget.

• #5   11. feb 2016 Ja det gør han, smuksakken.

Har en rædselsfuld stamkunde på mit arbejde, hun skifter hund som man skifter sokker, groft sagt..

Og hun har nada sans for dyr overhovedet! Mit hjerte græder når jeg ser hende smiley
    Kan lyde fordømmende, men hun er psykisk syg, ved ikke med hvad. Men øverste etage er ikke up to date..
    Og fred være med det, hvis hun så i det mindste kunne magte at have dyr.. Men det gør hun ikke! Den får mad vand, men kærlig omsorg? Ikke lige frem...

Hun gik af med en kat da den kradsede i sofaen, den kunne hun ikke beholde smiley

Gik af med en voksen dsg da den havde knurret eller bidt efter hende, jamen han var en meget nervøs og utryg hund, og hun aner intet om dæmpende signaler, eller lignende.

Dybt suk. Hun burde i hvert fald IKKE ha amdet end build a bear...

Når lille hvalp, ikke er ny og sjov længere, og hun er kommet ovenpå efter købemani med ny sele, seng, legetøj ect, så ryger vovse videre smiley

• #6   11. feb 2016 næe, sikkert ikke ... men måske man kunne få oplyst folk om hvad det indebærer at have hvalp, samt at få dem til at indse at enhver nuttet hvalp er et stort arbejde, samt at den en dag bliver en stor hund, at den ikke bare af sig selv bliver renlig, lærer at være alene hjemme .... og at den er et socialt væsen og et flokdyr, at med købet følger ansvaret for at hjælpe og støtte den til at blive en god hund, at vejen dertil er opmuntring, ros og ikke mindst tålmodighed.

• #7   11. feb 2016 Jeg er fuldt ud klar over at kørekort ikke kommer til at ske, men mit hjerte synderrives når jeg læser sådan noget eller oplever en kunde der aldrig aldrig burde ha dyr.

Om det er frøken paradise årgang, som køber borderhvalp og regner med at den om tre dage kan være i bur når hun er i skole, havde et lille barn også..

Eller midaldrende, egentlig ret sød dame, som var uhyggeligt usikker på sig selv, og i særdeleshed heller ikke burde have hund. Suk, tror ikke hun anede andet om hunde end at de har fire ben og siger vov smiley

• #8   11. feb 2016 Der er ingen hunde som har fortjent at blive behandler sådan. smiley

• #11   11. feb 2016 Jeg bliver helt bogstavligt talt dårlig når jeg læser om sådan en hundeskæbne smiley

• #12   11. feb 2016 Forfærdelige mennesker smiley smiley

• #13   11. feb 2016 Jeg undre mig lidt over at de bare tager den med..

Hvordan kan de være sikker på ejer ikke vil den?

Hvis jeg skal noget i en butik og jeg kan se ud, så binder jeg hellere Robin til en lygtepæl end lægger snoren i hundekrogen...

Krogen kan nemlig ikke holde hvis han vil hen og lege med en anden hund, men det kan lygtepælen

• #14   11. feb 2016 Beltane - Hvem siger lygtepælen var i nærheden af en butik, eller noget som helst andet. Hvem siger personerne ikke ventede på en evt. ejer. Måske en ejer er efterlyst, mon ikke hunden også er tjekket for chip.

Der er meget der ikke er oplyst. Men ønskede ejeren den, var der nok i det mindste lavet en efterlysning så.

Men hvor ser den dog egentlig dejlig ud den hund smiley

Kommentér på:
Bundet til lygtepæl og forladt

Annonce