Bundet til lygtepæl og forladt {{forumTopicSubject}}
Ja, du læste rigtigt!
Jeg har lige snuset rundt på dbs find dyr, og falder så over følgende ;
Nikie blev fundet bundet til en lygtepæl i Herlev, da ejer ikke gad ham mere. Nogle gode mennesker tog ham derfor hjem til sig, men kunne ikke beholde ham og kontaktede derfor Dyrenes Beskyttelse. Nu er han klar til, at få en ny chance i livet og det skal være hos nogle meget erfarne hunde-mennesker. Han bære præg af, at have haft en hård opvækst og at der er blevet talt hårdt til ham.
Jeg er rystet! Hunden er pt 5 måneder, og det skriger langt væk af en inkompetent ejer der ikke viste sig sit ansvar værdigt! Nu var lille vuffer ikke nuttet længere, men en træls pligt...
Det er en dalmatiner blanding.
Grusomt at man kan gøre sådan noget
Ved godt at hundekørekort er en varm kartoffel, og en umulig opgave, men åh altså! Frustrerende!!
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
synes der er så mange eks. på folk der har hund uden at have forberedt sig ordentligt på det ... det er for nemt at købe et levende væsen uden basal viden.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
Har en rædselsfuld stamkunde på mit arbejde, hun skifter hund som man skifter sokker, groft sagt..
Og hun har nada sans for dyr overhovedet! Mit hjerte græder når jeg ser hende
Kan lyde fordømmende, men hun er psykisk syg, ved ikke med hvad. Men øverste etage er ikke up to date..
Og fred være med det, hvis hun så i det mindste kunne magte at have dyr.. Men det gør hun ikke! Den får mad vand, men kærlig omsorg? Ikke lige frem...
Hun gik af med en kat da den kradsede i sofaen, den kunne hun ikke beholde
Gik af med en voksen dsg da den havde knurret eller bidt efter hende, jamen han var en meget nervøs og utryg hund, og hun aner intet om dæmpende signaler, eller lignende.
Dybt suk. Hun burde i hvert fald IKKE ha amdet end build a bear...
Når lille hvalp, ikke er ny og sjov længere, og hun er kommet ovenpå efter købemani med ny sele, seng, legetøj ect, så ryger vovse videre
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.399
maj 2015
Følger: 51 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.469
Om det er frøken paradise årgang, som køber borderhvalp og regner med at den om tre dage kan være i bur når hun er i skole, havde et lille barn også..
Eller midaldrende, egentlig ret sød dame, som var uhyggeligt usikker på sig selv, og i særdeleshed heller ikke burde have hund. Suk, tror ikke hun anede andet om hunde end at de har fire ben og siger vov
dec 2010
Følger: 87 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 915
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.203
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1331 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.775
Hvordan kan de være sikker på ejer ikke vil den?
Hvis jeg skal noget i en butik og jeg kan se ud, så binder jeg hellere Robin til en lygtepæl end lægger snoren i hundekrogen...
Krogen kan nemlig ikke holde hvis han vil hen og lege med en anden hund, men det kan lygtepælen
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.760
Der er meget der ikke er oplyst. Men ønskede ejeren den, var der nok i det mindste lavet en efterlysning så.
Men hvor ser den dog egentlig dejlig ud den hund
Bundet til lygtepæl og forladt