{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Stakkels hund {{forumTopicSubject}}

Jeg var BARE tosset i dag........Jeg har været på arbejde i dag og kort tid efter vi havde åbnet butikken fik jeg kigget ud på gaden. Der sad en hund bundet fast til en lygtepæl, Tænkte ikke lige mer' over det.
En time efter fik jeg tilfældigvist kigget derud igen og tror i så ikke den stakkels hund stadig sad derude.
Jeg gik ud til hunden som var rigtig rigtig sød men den rystede og var noget kold i pelsen.
En hjemløs som står og sælger hus forbi udeforan butikken synes også det var noget underligt noget, den havde i hvert fald siddet der 1 time, nok også mere.
Han havde lagt sin fleecetrøje over den og jeg havde hentet noget vand til den.
gik lidt frem og tilbage mellem hunden og butkken... andre mennesker var også begyndt at undre sig over den sad der ( butikken skulle jo passes). Jeg fik også centeret til at efterlyse ejeren til hunden.
Knapt 2 timer sad den stakkels hund ude i kulden mens hun var ude og shoppe med ungerne......... Hvor uansvarligt er det ikke lige. Lad dog den stakkels hund blive hjemme og så gå med den før og efter.
Jeg kan blive så harm over sådanne noget.
Da hun hentede hunden var jeg der ikke lige, men min kollega og den hjemløse havde skældt hende ud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels hund
Kommentér på:
Stakkels hund

Annonce