Renlighed Renlighed
Hej hg.
Jeg går og spekulerer en del. Min border pige på lidt over 8 måneder, er kun renlig i den forstand, at hun går til døren når hun skal ud. Hvis det sker at jeg ikke ser det både pisser og skider hun indenfor. Hun kan ikke holde sig særligt længe, måske omkring 3-4 timer. Jeg mener selv jeg har gjort alt efter bogen og roser når hun gør det udenfor. Hun kan både tisse og skide på kommando stort set. Hun har altid tisset minimum 2 gange og ind i mellem også skidt mellem 8-16 når hun har været alene.. Jeg sørger altid for hun har tisset og skidt af når hun er alene. Hun er renlig hele natten igennem.
Er det normalt hunden ikke kan holde sig længere i den alder? Det skal nævnes hun var under behandling for blærebetændelse og krystaller i urinen fra hun var 2-4 måneder.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 3 Emner: 425 Svar: 10.635
jun 2012
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.138
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.735
jun 2012
CF det er ikke fordi jeg vil have hun skal gøre andet, det der undrer mig er at hun ikke holder sig mere end 3-4 timer
Ansofie hun har ikke været i første løbetid. Da jeg var til tjek med hende for blærebetændelse som 6 måneders, mente dyrlægen det var pga en upcoming løbetid. Det er over 2 måneder siden nu, men jeg ved ikke hvor længe sådan noget er "under opsejling".
Jeg har filmet hende, hun er sammen med vores schæfer, hun virker på ingen måde angst, men hun virker dog som om hun keder sig en smule. De sover noget af tiden, så leger de med hinanden, og hun leger med sig selv, og noget af tiden trisser hun lidt rundt og tygger i ting hun ikke burde.
Men jeg kan høre jeg nok må til tjek med hende igen.
Renlighed