{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Dårlig mave og gulvtæpper {{forumTopicSubject}}

Jep som overskriften nok har afsløret har min hund haft dårlig mave i nat hvilket desværre er gået ud over et væg til væg gulvtæppe.

Da det jo ikk lige er sårn a smide i vaskemaskinen søger jeg et godt råd til a få det renset ordenligt.

Jeg har haft gang i damprenser. Skiftevis damp og duppe op indtil papiret så rent ud er dette nok til a fjerne bakterier og lugt så han ikk føler sig fristet til a lave det til sit fremtidige toilet?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig mave og gulvtæpper
  • #1   14. jan 2016 Vask området med Rodalon og hel derefter i godt lag kartoffel pulver på. Lad det tørre/suge vandet og støvsug det væk

  • #3   14. jan 2016 Jeg bor desværre til leje så kan ikk hive gulvtæppet af. Hader væg til væg tæpper synes i forvejen de er klamme og for svære a holde ordenlig rene smiley

    Vil prøve den med Rodalon og kartoffelmel. smiley


  • #5   14. jan 2016 Jeg bor til leje ved min chef og vil ikk selv ofre pengene på a lave det om da tanken om a flytte er der men jo ellers var det da helt klart en mulighed sandsynligheden for et uheld mere er der jo specielt her hvor hundene går ude det meste a dagen og æder lidt af hvert.

Kommentér på:
Dårlig mave og gulvtæpper

Annonce