{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

opdragelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for nogle råd! smiley

vi har Django, vores skønne staff på 10mdr. Han er egentlig ret nem og ødelægger aldrig noget. -Meen han har en ide med at slikke på ALT! Hovedet skal altid op og tjekke om vi har glemt noget på sofabordet. Når han blir rigtig glad hopper han op og bider, kun mig! hvis han ikke får nok opmærksomhed eller vil lege gøer og piver han. Jeg har trænet rigtig meget ro med ham siden vi fik ham men det er som om at han ikke kan finde ro mere. Han kan slet ikke være i sin egen krop så glad er han....

nogen gode råd? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdragelse
  • #1   7. jan 2016 Jeg tænker bare han er ung og fyldt med glæde smiley .. et par måneder så kommer der lidt ro på ham igen er jeg sikker på smiley

• #2   7. jan 2016 Han er teenager nu, så bliver han snart en voksen dreng smiley

• #3   7. jan 2016 Men kan jeg ikke få stoppet det der bidderi?

• #5   7. jan 2016 Enhver hund vil gøre det som føles godt, når man gør det.
    Holder det op med at føles godt, vil hunden i starten gøre endnu mere af det som plejede at virke,for at fremkalde den gode reaktion, og så senere falmer adfærden.

Hvorfor synes din hund at det er sjovt?
    Min hund gjorde det meget tidligere, da hun som cocker / Retriever blanding har en dyb medfødt trang til at bære noget i munden. Og så, de første nætter uden hundemor fik hun lov til at sutte på mine fingre, mens jeg lå og sov på køkkengulvet. Super hyggeligt, men det forstærkede hendes trang til mine fingre.
    Og det er sødt nok hun holder læberne om mine fingre. Ikke så sødt, da hun opdagede man kunne holde igen når hændernes ejer træk hænderne væk. Eller at man kunne hoppe op ogog prøve at fange fingrene igen..

Det, som virkede her er at gøre det maximalt kedeligt. Og det er jeg, når jeg går fra hende uden videre. Totalt fravær af belønning bør få adfærd til at falme.
    Men det er da svært at være et menneske med kampgejst og være SÅ TÆT på at tæve mandenmanden (i et brætspil) , hunden napper for at få kontakt og så skal jeg rejse mig og gå?

Men det virker.

• #6   7. jan 2016 Og, naturligvis, sørg for at hunden har acceptable måder at komme af med / udføre instinktiv adfærd.

Fx gnaveben, bidedyr osv.

Kommentér på:
opdragelse

Annonce