9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Første nytårsaften {{forumTopicSubject}}
Nå hvordan gik jeres vapsers første nytårsaften så?
Det var egentligt Costa's andet nytår, men han var kun 14 dage gammel første gang, så jeg tæller det ikke rigtig med..
Men her gik det over al forventning..
Costa var fuldstændig ligeglad med krudtet og han var ude i haven flere gange i løbet af aftenen og han var ude at gå tur et par gange efter kl. 18..
Kl. 00, valgte jeg at proppe lommerne med godbidder og tage ham med udenfor i snor.. Og ja, det gik mere end perfekt..
Hver gang der blev skudt en raket af satte han sig ned, kiggede op og ventede på at den eksploderede.. Og når den gjorde, gav han et lille glædes-hop..
Kræet var så begejstret at han næsten ikke var til at få med indenfor igen og han havde da slet ikke tid til godbidder..
Så man må sige at det var en yderst vellykket oplevelse for os begge..
Håber ellers at i kom godt ind i det nye år, både 2- og 4-benede..
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Rosa var 1 uge gammel sidste gang, så det tæller vidst heller ikke med. Jeg havde egentligt regnet med at hun ville blive utryg og bange, for hun er jo så forsigtig normalt og hun reagere normalt meget på lyde, MEN hun var fuldstændig ligeglad!
Hun rendte glad rundt i haven om aftenen, selvom det bragede omkring os, hun kiggede ikke engang op, men snuste rundt i græsset i håb om at hun havde glemt en godbid fra tidligere. Hun blev lige lidt "bange" ca. 00.15 da jeg kom ind udefra lige i det der kom et kæmpe brag, men 2 sekunder efter var hun igen glad, og der var ingenting!
Jeg er simpelthen så stolt af hende, hun er så sej den lille lort
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Super godt gået af lille Rosa..
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 171
Vi kom alle 4 sovende ind i det nye år
Hundende hyggede og sov hele aftenen.
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.162
Lidt før klokken slog tolv fik hun et dybfrossent marvben og det brugte hun 1½ time på, hun kiggede ikke engang op ved de store brag Hun begyndte pludselig at gø midt i det hele - vi fandt så ud af, at det var fordi i det soundtrack vi havde sat på, kom pludselig en melodi som lød MEGET som en dørklokken - dén måtte ikke være der! Men skidt med fyrværkeriet.. Hunde-logik
Nåja, men alt i alt er vi rigtig tilfredse!
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 6
Min lille hvalp på kun 11 mdr. var helt ligeglad og var meget glad og opførte sig fuldstændigt som normalt
Kunne ikke ønske mere!
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 509
dejlligt at læse om alle jeres positive nytår
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 10 Emner: 77 Svar: 7.945
I år stod hun lige kortvarigt med hovedet på skrå og kiggede ud på lysglimtene og så forsatte hun ellers med at underholde sine gæster, vore venners 2 kerry blue terriere.
Ghini var som vanligt fuldstændig cool, hun var gået i seng på sofaen og løftede ikke så meget som et øjenlåg, da det rigtig gik løs omkring klokken 24.
Har også fået tilbagemelding fra Calas søskende, alle er kommet gennem nytåret uden frygt, det er dejligt at vide
Første nytårsaften