Vi har mistet Cæso {{forumTopicSubject}}
I fredags mistede vi vores elskede Cæso. Han sov ind herhjemme i vores arme.
Vi havde slet ikke set det komme. Vi var en tur forbi Dr. dyr om formiddagen da han da vi vågnede havde fået et udbrud af nældefeber. Noget han havde haft ført, han fik et skud medicin og skulle være på Medrol weekenden over. Så vi var overhovedet ikke bekymret.
Dyrlægen roste ham osse, han var lige fyldt 8, og var i fin stand på trods af han er fra Polen og er opereret for luftvejene.
Hans nældefeber var i bedring allerede et par timer efter vores besøg hos Dyrlægen, så Manden og jeg tog ud og spise og gik tidligt i seng da vi kom hjem.
Manden vågnede en times tid efter ved at Cæso halsede, så han åbnede vinduet. Da det ikke hjalp vækkede han mig og jeg ville skynde mig ned og give ham et par Medrolpiller og ringe til dyrlægen. Men det nåede vi slet ikke, Han sov ind i vores arme indenfor et par minutter. Det var skrækkeligt.
Vi ringede til Dyrlægen og heldigvis var det Anne der havde vagt. Hende har vi et helt specielt forhold til. Det var hende der aflivede Whiskey hjemme hos os 22 december 2013, det var hende der tog imod os, da Charlie var sovet ind sommeren 2013.
Så vi sad og snakkede lidt, hun mente at han havde fået hjertestop, så tog hun ham med. Nu venter vi på at kunne hente ham hjem igen for han skal op på værelset og stå i sin lille fine urne, sammen med de to andre drenge.
Whiskey, Charlie og Cæso de var bare et helt specielt tre-kløver. Vores 3 elskede drenge.
Watson var bund ulykkelig, så derfor var vi så heldige at få Ejnar
http://www.hundegalleri.dk/galleri/142923-fransk_bulldog_ejnar
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.181
http://laavisesmad.blogspot.com/2015/12/velkommen-ejnar.html
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Hvor var det dog dejligt for jer og for Ejnar, at I kunne finde hinanden
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 218 Svar: 10.913
Jeg må indrømme, at jeg er imponeret over, at I tør købe racen igen.. Jeg har endnu ikke købt ny Bullterrier efter min blev aflivet pga sygdom. Trist at FB døjer med så meget
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
sep 2014
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 579
... så nu håber jeg virkelig både for jer, jeres andre hunde og ikke mindst den lille ny, at I denne gang har undersøgt ALT hvad der er at undersøge om FB's sundhedsproblematikker og selvfølgelig ikke taget nogen forhastet beslutning med at hente lille Ejnar? Det ville jo være SÅ tragisk om I skulle en masse igennem med ham.
Jeg har selv FB og kender ALT til de skavanker de har og bekymringer man som ejer kan få... jeg elsker min lille Bodil, men er virkelig i tvivl om det skal være samme race næste gang, alene baseret på at der bliver set alt for meget gennem fingrene på dens sundhed. Både blandt købere og sælgere - og så er der jo god grobund for et marked.
Alt held og lykke til jer og lille søde Ejnar
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1424 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 7.582
okt 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 168
af nysgerrighed, hvordan ser det ud når en hund har nældefeber.? (lider selv af det nemlig)
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
RIP Cæso
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.484
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Selv om det er frygteligt at miste sin hund pludseligt, så sov Cæso ind i de arme, som han elskede at være i. Jeg håber, at det er en lille trøst for jer
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.181
#9 Helle Elisabeth
Du kan se et album her af en af hans gamle udbrud. Der var dog gået infektion i nældefeberen i de bileder du kan se.
I fredags var han blot hævet i ansigtet og havde slået ud på maven.
#6 No'Vi'Ki
Jeg ved godt at du skriver det i bedste mening, men det var ikke en diskussion vedrørende sundhed jeg ønskede med denne tråd, jeg er meget konfliktsky og utrolig dårlig til at formulere mig, men ja jeg har taget forholdsregler i forbindelse med Ejnar. Han er med tavle og fra en kennel jeg længe har ønsket mig en fransk fra.
#4 Louise
Vi har aldrig været i tvivl om det var en franskmand vi ville have igen.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.985
Vi har mistet Cæso