{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Vi har mistet Cæso {{forumTopicSubject}}

I fredags mistede vi vores elskede Cæso. Han sov ind herhjemme i vores arme.

Vi havde slet ikke set det komme. Vi var en tur forbi Dr. dyr om formiddagen da han da vi vågnede havde fået et udbrud af nældefeber. Noget han havde haft ført, han fik et skud medicin og skulle være på Medrol weekenden over. Så vi var overhovedet ikke bekymret.
Dyrlægen roste ham osse, han var lige fyldt 8, og var i fin stand på trods af han er fra Polen og er opereret for luftvejene.

Hans nældefeber var i bedring allerede et par timer efter vores besøg hos Dyrlægen, så Manden og jeg tog ud og spise og gik tidligt i seng da vi kom hjem.

Manden vågnede en times tid efter ved at Cæso halsede, så han åbnede vinduet. Da det ikke hjalp vækkede han mig og jeg ville skynde mig ned og give ham et par Medrolpiller og ringe til dyrlægen. Men det nåede vi slet ikke, Han sov ind i vores arme indenfor et par minutter. Det var skrækkeligt.

Vi ringede til Dyrlægen og heldigvis var det Anne der havde vagt. Hende har vi et helt specielt forhold til. Det var hende der aflivede Whiskey hjemme hos os 22 december 2013, det var hende der tog imod os, da Charlie var sovet ind sommeren 2013.

Så vi sad og snakkede lidt, hun mente at han havde fået hjertestop, så tog hun ham med. Nu venter vi på at kunne hente ham hjem igen for han skal op på værelset og stå i sin lille fine urne, sammen med de to andre drenge.
Whiskey, Charlie og Cæso de var bare et helt specielt tre-kløver. Vores 3 elskede drenge.

Watson var bund ulykkelig, så derfor var vi så heldige at få Ejnar

http://www.hundegalleri.dk/galleri/142923-fransk_bulldog_ejnar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har mistet Cæso
Kommentér på:
Vi har mistet Cæso

Annonce