{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

ÅHR... mangler en overskrift !! >:( {{forumTopicSubject}}

Ved sgu itte lige hvad jeg skal kalde emnet smiley

Nå ... til problemet smiley

Dana var lidt uheldig her i søndags, hun faldt ned fra ca 1,30 m, og landede på skulder og hovede. smiley

Hun lader sig ikke mærke med noget, hverken nu eller lige da det skete, men bør vi være obs på noget ?
Hunde er jo utrolig gode til at skjule smerte, hun halter dog ikke, og siger ikke noget til at jeg trykker eller rør hende ved skulderen.

Men igen... bør jeg lade dyrlægen kigge på hende ? er lidt i syv sind her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ÅHR... mangler en overskrift !! >:(
  • #1   8. dec 2015 Er hun upåvirket ville jeg ikke gøre yderligere, hvad skulle det hjælpe?

• #2   8. dec 2015 Hvis hun nu har brækket eller revnet noget i skulderen smiley Det er mere det, jeg er bekymret for, hun landede på et trægulv, havde det været udenfor, havde jeg ikke været så bekymret, jorden er mere blød og eftergivende.

• #3   8. dec 2015 Mon ikke hun ville trække bare en lille bitte smule på benet hvis der var noget galt? Det ville i hvert fald være mit gæt. Når hun slet ikke viser tegn på at der skulle være noget galt så ville jeg personligt undlade dyrlæge og bare holdle øje med hende og have i baghovedet at HVIS hun begynder at vise tegn på noget så KAN det stamme derfra.

• #4   8. dec 2015 Fubert : Du har sikkert ret smiley

Det så bare grimt ud, og man bliver pænt chokeret, især når man høre lyden når de lander.
    Man kan kun tænke : det der, gjorde ondt på stakkels vuffer smiley

• #6   8. dec 2015 Hun har jo sikkert nok slået sig - men tænk på hvor mange gange børn laver et vildt ninjastunt uden at kommer synderligt galt af sted.

Hvis du er i tvivl ville jeg nærmere bruge mine penge på noget fysioterapuet eller kiropraktor. Jeg tror der er større chancer for at en evt. ømhed kan gøre hende skæv end hun har brækket noget, når nu hun ellers virker til at have det fint.

• #8   8. dec 2015 Hvis hun som du siger har brækket eller flækket en knogle, ville hun sandsynligvis vise det, det gør jo meget ondt. Så igen - jeg ville bare holde øje med hende og først tage af sted, hvis der blev noget med hende.
    Og ja, som en anden skriver - børn og hunde kommer jo tit til skade og laver vilde stunts, man kan ikke tage af sted hver gang de falder og slår sig, man må bruge sin sunde fornuft og se på dem og så reagere, hvis de viser foruroligende symptomer.

• #9   8. dec 2015 Rotterne: Ja af og til chokeres man over deres stunts smiley

Jackie tog den også ud af vores vindue på 1 sal, dog så jeg ikke hvor eller hvordan hun landede, da selve landingen var skjult bag buske, men jeg så hun sprang smiley
    Min første tanke var : Nu er hun død smiley , Men næ nej hun kom fræsende rundt om hjørnet af haven smiley

I det her tilfælde med Dana, var det et familiemedlem der var lidt for glad for Dana, som havde løftet hende op i favnen, og krammede hende, hun knurrede og spjættede så han tabte hende, og BUMS landede hun på skulder og hovede på gulvet i køkkenet.
    Han fik selvfølgelig af vide at han skulle lade være med at løfte hende op, det er kun noget mor må smiley

• #10   8. dec 2015 Pyh... der har været nogle gange hvor jeg ved Lia har tænkt, at "så for s*****! Nu har hun brækket noget" - men niks, hunden har det fint, den som er mest kvæstet er mor her som nær har fået et hjerteanfald af skræk.

Kommentér på:
ÅHR... mangler en overskrift !! >:(

Annonce