908 visninger
|
Oprettet:
Hvor er Charlie? {{forumTopicSubject}}
Hej, min veninde og jeg leder efter hendes hund Charlie.
Charlie er omkring 2 år gammel, og er en blanding af Dansk Svensk gårdhund og Fransk Bulldog.
Charlie var blevet givet til et hold venner i sommers som har løjet for min veninde og sagt at han var blevet aflivet. Hun har så lige fundet ud af, at dette er løgn, da han stadig står registeret i Dansk Hunderegister og den pågældende dyrelæge ikke har aflivet ham.
Hun vil meget gerne vide hvor han er, og om han har det godt!!
Så vi håber og krydser fingre for at i vil hjælpe os med at finde ham, så hun kan finde ud af om han har det godt!
jul 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
nov 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 56
jul 2013
jul 2013
Ida, Hun har spurgt dem om hvilken dyrlæge de benyttede og hun har haft ringet til den dyrlæge Det er ikke mine venner men hendes, men vi har ingen ide om det.. De ville rigtige gerne købe ham, og da hun ikke følte at hun havde tiden til ham, sagde hun selvfølgelig ja til dem.. Men hun fik så en besked 3 uger senere, med at han var blevet aflivet, og idag at dyrlægen skulle have afmeldt ham fra Dansk Hunderegister, hvilket hun så har fundet ud af, er løgn
jul 2013
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Så selvom det da ville være dejligt hvis hunden viser sig at være i live og have det godt, så har i altså ikke meget at have det i...
okt 2015
Følger: 9 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 21
jul 2013
Nej Michelle, men de tilbyder at gøre det, og dem der "købte" ham, sagde at de havde taget imod det tilbud, så det var dyrlægen der skulle have meldt ham død, hvilket han jo så ikke er
jul 2013
Vi har ikke oprette den her tråd, for at opnå en diskussion omkring, hvad den registrere ejer har ret til eller ej, men for at se om vi kan finde hendes elskede hund, så hun kan se om han har det godt!
Hvor er Charlie?