{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Hvor er Charlie? {{forumTopicSubject}}

Hej, min veninde og jeg leder efter hendes hund Charlie.
Charlie er omkring 2 år gammel, og er en blanding af Dansk Svensk gårdhund og Fransk Bulldog.

Charlie var blevet givet til et hold venner i sommers som har løjet for min veninde og sagt at han var blevet aflivet. Hun har så lige fundet ud af, at dette er løgn, da han stadig står registeret i Dansk Hunderegister og den pågældende dyrelæge ikke har aflivet ham.

Hun vil meget gerne vide hvor han er, og om han har det godt!!

Så vi håber og krydser fingre for at i vil hjælpe os med at finde ham, så hun kan finde ud af om han har det godt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er Charlie?
  • #1   18. nov 2015

profilbillede
  • #2   18. nov 2015 Jeg kan desværre ikke hjælpe dig.. Men ønsker dig held og lykke med dit forehavende.

profilbillede
  • #3   18. nov 2015 Det er helt i orden Søren, vi håber bare at der er nogle som ser det, som enten kender Charlie eller som kender nogle, der kender ham smiley

• #6   18. nov 2015 Pia, hun har haft snakket med den dyrlæge de har oplyst at hun skulle have været aflivet hos, og de har ikke gjort det eller haft ham på besøg overhovedet! Så chancen for at han er i live er stor smiley

Ida, Hun har spurgt dem om hvilken dyrlæge de benyttede og hun har haft ringet til den dyrlæge smiley Det er ikke mine venner men hendes, men vi har ingen ide om det.. De ville rigtige gerne købe ham, og da hun ikke følte at hun havde tiden til ham, sagde hun selvfølgelig ja til dem.. Men hun fik så en besked 3 uger senere, med at han var blevet aflivet, og idag at dyrlægen skulle have afmeldt ham fra Dansk Hunderegister, hvilket hun så har fundet ud af, er løgn smiley

• #8   18. nov 2015 Ja Ida, hun er heller ikke venner med dem længere - med god grund smiley

• #10   18. nov 2015 Det er normalt ikke dyrlægen men en selv der melder hunden død. Og dyrlægen må da ikke oplyse til tilfældige mennesker der ringer, hvad de har gjort eller ikke gjort ved andre kunders hunde...

Så selvom det da ville være dejligt hvis hunden viser sig at være i live og have det godt, så har i altså ikke meget at have det i...

• #11   18. nov 2015 Står hunden ikke i din venindes navn?

• #13   19. nov 2015 Charlie står i min venindes kæreste navn, da de fik ikke omregistreret ham, så hun har ret til at få at vide hvad der eventuelt var sket med ham til dyrlægen og alle andre steder.

Nej Michelle, men de tilbyder at gøre det, og dem der "købte" ham, sagde at de havde taget imod det tilbud, så det var dyrlægen der skulle have meldt ham død, hvilket han jo så ikke er smiley

• #15   19. nov 2015 Uanset hvad Pia, fik hun oplysningerne af dyrlægen da hun kunne oplyse den adresse hunden var registeret på, så det er jo i princippet lige meget med, hvordan det normalt plejer at være smiley
    Vi har ikke oprette den her tråd, for at opnå en diskussion omkring, hvad den registrere ejer har ret til eller ej, men for at se om vi kan finde hendes elskede hund, så hun kan se om han har det godt! smiley

Kommentér på:
Hvor er Charlie?

Annonce