{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tove due eller Linda Thomsen
  • #1   4. nov 2015 Hvis det er Linda fra Kauslunde ville jeg holde mig langt væk - Tove har jeg tidligere brugt til min hest uden forskel overhovedet. Men da vores boxer begyndte at halte og der intet var i røntgen havde vi hende ovre ved Tove 2 gange, hun har ikke haltet siden...

• #2   4. nov 2015 Det er Linda fra kauslunde, hvilken dårlig oplevelse har du haft med hende?

• #3   4. nov 2015 Tove - altid Tove på fyn.

• #4   4. nov 2015 Jeg foretrækker så Linda frem for Tove.
    Det er nok umuligt at få klart svar. Begge er dygtige - prøv dig frem smiley

• #5   4. nov 2015 Hvis du ville køre til sjælland hvorfor ikke Magtor så??

• #6   5. nov 2015 Personlighedsmæssigt foretrækker jeg også Linda, men fagligt bryder jeg mig overhovedet ikke om hende - Jeg har dog kun erfaringer med hende på hestene, hun har aldrig rørt hunden, hvorimod Tove har behandlet begge dele.

Der har aldrig været nogen forandring efter at Linda har været ude, og hun har fejldiagnosticeret flere dyr hvor jeg tidligere arbejdede - ej, hende ville jeg aldrig bruge til andet end vaccination.

Tove har jeg som nævnt tidligere heller aldrig brudt mig om, har brugt hende flere gange til mine heste uden effekt, følte mest af alt at hun lavede samlebåndsarbejde for at tjene penge... Men da vores hund begyndte at halte voldsomt efter at have ligget ned og leget kørte vi hende til Tove - hun har ikke haltet siden efter 2 behandlinger.

Det er så individuelt hvad man har oplevet, og hvem man bryder sig om, så det er virkelig svært at vejlede indenfor det her område synes jeg, men tag hvad du kan bruge og føl dig frem.

Kommentér på:
Tove due eller Linda Thomsen

Annonce