Tilskud til hund med gigt?? {{forumTopicSubject}}
Til jer der har hunde med gigt, hvad giver i jeres hunde af tilskud i deres foder og hvor køber i det henne??
Jeg ved med hestene giver vi glucusamin og hybenpulver, men er lidt i tvivl med hundene??
Vil lige sige jeg har ikke en endelig diagnose endnu, men jeg mistænker stært at Fluffy har fået noget gigt i bagparten, hun er meget stivbenet bag til og halter on/off på begge bagben sådan lidt på skift især de nætter vi havde hård frost. Hun virker ikke voldsomt påvirket af det og løber gerne rudt og leger osv, men hun har alligevel fået en noget kortere lunte på det sidste så jeg overvejer lige om jeg skal ringe til dyrlægen i morgen eller lige vente da jeg alligevel har en tid hos Tove Due d.2 april og så lade hende se på hende først...
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.342
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 325
Hill's J/D er SUPER godt til gigtplagede hunde! kan varmt anbefale det..
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Desuden kan Kranio Sekral terapi ha en god virkning..
En af mine kunder har en tæve på 11 år, der var plaget en del af gigt og fik en stor dosis smertestillende dagligt.
Nu får hun en kranio sekral behandling ca med 9-12 uger imellem, og får nu kun en kvart pille på de dårlige dage..
feb 2005
Laika takker
Nobel: Vil dog sige at skulle hun op i en høj dosis smertestillende så gav jeg hende fred, hun får i forvejen en del medcin pga allergi osv så det skal hun ikke, hun skal have et værdigt og godt liv og eller må hun sove ind
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Det er der flere af mine venner der har benyttet både til hest og hund og dem selv... det er både smertestillende og afhjælper gigt plagede led!!
feb 2005
Men nu ser jeg lige hvad dyrlægen siger på mandag, men er der nogen af jer der kan linke til nogen steder man kan købe de forskellige ting til fornuftige penge??
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
ved at de jeg kender der benytter det, ofte køber det her... og de tager det som også selv, for der er ingen forskel på det der er til hund, hest eller menneske - andet end at det sidste er et lidt finere pulver...
Tilskud til hund med gigt??