1.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Tanker efter at have sagt farvel Tanker efter at have sagt farvel

Det gør ondt.

Som nogle af jer herinde ved, måtte vi i søndags sige farvel til Bodil efter et meget kort, men intenst og komplekst sygdomsforløb.Hun har formentlig fået en inflammation i hjernen, men obduktionen vil vise mere. Mere kan jeg ikke rigtig overskue at fortælle om det på nuværende tidspunkt. Faktum er, at vi sidste tirsdag havde en frisk, glad og fjollet hund og søndag måtte vi sige farvel til en dødssyg hund, der mere eller mindre var gået i koma.

Jeg synes, det er så uretfærdigt, at hun kun blev 7 måneder. Der var så mange ting, vi skulle nå sammen og så mange minder vi skulle nå at skabe sammen. Jeg er så frustreret, men mest af alt bare ked af det for ikke at sige knust. Jeg har små perioder, hvor jeg kan snakke om det og ikke være ked af det, men så bliver jeg alligevel ramt af ja sorg, vil jeg kalde det, fordi der er noget, der minder mig om hende, en vane hun havde eller en af hendes ting. Det er langsomt ved at gå op for mig, at hun ikke er her mere. Og det føles så tomt. Berta er her stadig, men hun mangler jo sin legekammerat og sin lillesøster. De var jo blevet et makkerpar.

I dag er jeg ked af det helt fra start, måske fordi hverdagen skal igang igen. Min kæreste er taget på arbejde, så jeg er alene hjemme. Jeg studerer hjemme, så jeg har haft en hverdag, hvor jeg har været vant til at have begge pigerne her. Alting minder mig om hende og noget af mit tøj har endda stadig hendes hår på sig. Bare det at skrive det her indlæg gør ondt, fordi det er en erkendelse af, at hun ikke er her mere.

Ved ikke rigtigt hvad jeg vil med indlægget andet end at få sat nogle ord på min følelser, og I herinde er nok de rigtige til at forstå, hvor ondt det gør.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tanker efter at have sagt farvel
Kommentér på:
Tanker efter at have sagt farvel

Annonce