{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Når hunden er glad.. {{forumTopicSubject}}

Jeg synes simpelthen det er så fedt og lækkert at se min hund lave noget han virkelig elsker. smiley

I dag tog jeg en rotte op af fryseren og lagde et spor.
Det var lidt længere og et sværere sted end vanligt.

Men der var ingen tøven eller fejl, han var spot on på sporet fra ende til anden.

Jeg havde min mand med i dag, da jeg stadig døjer med dårlig skulder, og han var meget imponeret over Thors næsearbejde.

Jeg nød bare at se min hund i 'sit es'. smiley
Han er så glad med næsen i jorden og halen i vejret. Og nu ligger han her ved siden af og sover. smiley

Hvad har I lavet med hundene i dag?

(Foto er fra efterfølgende tur på marken)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden er glad..
  • #5   26. sep 2015 Svende mener han har haft umådelig travlt i dag...først til rally og bagefter hjælpe med at køre fliser væk fra terrassen samt leg med naboens lille Fie (blanding) smiley Så holde øje med, om jeg lavede lasagnen korrekt og til sidst være sikker på, at støvsugerenen tog den rigtige rute rundt i hytten smiley

Nu ligger han helt flad på fifaen og snork bobler smiley Han er så træt, at han end ikke har duttet efter sin eftermiddagstur smiley

profilbillede
  • #7   26. sep 2015 CF, rotter er altid gode! smiley

Mike/Vega, håber I havde en god tur. smiley
    Dejligt med succes på spor i går.

Pernille og Lucca, rester fra da vi havde slanger. Dem har vi næsten lige solgt og så kan jeg jo lige så godt bruge rotterne. smiley

Cecilie, håber jeres dag har været god. Kys til Mack'en. smiley

Linda, det er jo tæt ved dyrplageri af værste skuffe at tvinge den stakkels hund til alt det.. smiley smiley Han er skisme kær!! smiley

Caroline, det med rotten er der svar på længere oppe i dette svar. smiley
    Selvom I kom for sent op, så lyder det som om I alligevel har haft en dejlig dag. smiley :D

• #9   26. sep 2015 Vi har trænet udstilling. Og bag efter været i hundeskoven.

profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.050
    #10   26. sep 2015 Jeg har været på runderingskursus med Ingle, mens Gustav brugte dagen på at træne selvkontrol - jeg glemte nemlig min madpakke på bordet smiley

• #13   26. sep 2015 Har været oppe og vende den lokale skov, samt løbet løs i fuld fart hen over stubmarkerne smiley
    Sjældent at mine hunde er løse, da vi enten er i skoven, eller går langs landevejen. Men på denne årstid, hvor markerne er høstet, tillader jeg mig at låne en mark hist og her til hundeluftning, uden snor smiley

• #16   27. sep 2015 Mike: Hvad er et stumpmarked ? smiley Ser super hyggeligt ud med jeres bål, og snobrød, bliver helt misundelig smiley

Kommentér på:
Når hunden er glad..

Annonce