28. okt 2014 Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.617
Når hunden er glad.. {{forumTopicSubject}}
Jeg synes simpelthen det er så fedt og lækkert at se min hund lave noget han virkelig elsker.
I dag tog jeg en rotte op af fryseren og lagde et spor.
Det var lidt længere og et sværere sted end vanligt.
Men der var ingen tøven eller fejl, han var spot on på sporet fra ende til anden.
Jeg havde min mand med i dag, da jeg stadig døjer med dårlig skulder, og han var meget imponeret over Thors næsearbejde.
Jeg nød bare at se min hund i 'sit es'.
Han er så glad med næsen i jorden og halen i vejret. Og nu ligger han her ved siden af og sover.
Hvad har I lavet med hundene i dag?
(Foto er fra efterfølgende tur på marken)
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 4.531
Nu ligger han helt flad på fifaen og snork bobler Han er så træt, at han end ikke har duttet efter sin eftermiddagstur
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 466 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 214 Svar: 2.617
Mike/Vega, håber I havde en god tur.
Dejligt med succes på spor i går.
Pernille og Lucca, rester fra da vi havde slanger. Dem har vi næsten lige solgt og så kan jeg jo lige så godt bruge rotterne.
Cecilie, håber jeres dag har været god. Kys til Mack'en.
Linda, det er jo tæt ved dyrplageri af værste skuffe at tvinge den stakkels hund til alt det.. Han er skisme kær!!
Caroline, det med rotten er der svar på længere oppe i dette svar.
Selvom I kom for sent op, så lyder det som om I alligevel har haft en dejlig dag. :D
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
jul 2012
Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.050
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 277 Svar: 8.764
Sjældent at mine hunde er løse, da vi enten er i skoven, eller går langs landevejen. Men på denne årstid, hvor markerne er høstet, tillader jeg mig at låne en mark hist og her til hundeluftning, uden snor
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 277 Svar: 8.764
Når hunden er glad..