Hundelegekammerat søges i Storkøbenhavn (Bagsværd) Hundelegekammerat søges i Storkøbenhavn (Bagsværd)
Jeg håber det er i orden, at jeg søger herinde.. Min kæreste og jeg søger en legekammerat til Luna, en shetland sheepdog på 11 mdr. Hun er en stille og rolig lille hund, hun er glad for både store og små hunde, og vi synes godt hun kunne bruge en fast legekammerat. Hun er en meget hurtig hund, som godt vil spæne rundt sammen med andre hunde, dog er hun ikke så glad for hunde der leger voldsomt og nærmest slås i legen, eller som bare trumfer hende fuldstændig ned, så trækker hun sig og kan godt blive bange. Luna vejer 4,5 kg så hun er ikke så stor. Det må gerne være en lille hundelegekammerat eller en mellemstørrelses hund, bare den ikke er for voldsom i sin leg. Vi bor i Bagsværd og tænkte at Aldershvile slotspark ved Bagsværd sø kunne være et dejligt sted at mødes, men vi er åbne for forslag. Vi har dog ikke bil, så det skal være nemt med det offentlige at komme til
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 155 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 677
Han elsker at lege og han er også rigtig god til at aflæse hunde, og vurdere hvor voldsom han kan være
Forleden mødte vi en hvalp på 10 eller 12 uger. Og han legede så blidt med den, og lod også den "vinde" en masse gange, hvilket bare viser hvor god han er
Vi bor i Lyngby, og vil meget gerne mødes hvis du har lyst
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 155 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 677
Hundelegekammerat søges i Storkøbenhavn (Bagsværd)