Legekammerat søges - igen Legekammerat søges - igen
Hej Alle
Jeg oprettede for nogen tid siden denne tråd: http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=502758
Desværre har det vist sig, at den legekammerat, jeg troede, vi havde fundet, er sprunget fra igen pga. travlhed. Det betyder, at Basil stadig søger en sød hundelegekammerat, som kunne tænke sig at komme og lege med ham engang imellem. Kunne det blive en gang om ugen eller evt. en gang hver anden uge, ville det være dejligt, men bare at få en legekammerat at mødes med en gang imellem, er jeg sikker på, Basil vil blive glad for.
Vi bor midt mellem Tranum og Brovst i Nordvestjylland i et dejligt område med masser af skøn natur og en hundeskov kun 3 km. fra vores bopæl samt Vesterhavet blot 6 km. væk, så der er gode muligheder for, at hundene kan tumle sammen, men vi kører naturligvis også gerne ud for at mødes med en eventuel legekammerat - dog indenfor en rimelig radius fra vores bopæl.
Basil er en rigtig sød, glad og imødekommende dreng på 4 måneder, som er sød mod andre hunde. Hvis det er meget store hunde, skal han som regel lige se dem an i 2 sekunder og sikre sig, at de er venligtsindede, før han kaster sig ud i leg, men ellers leger han gladeligt med alle venlige hunde, som gider. Da han dog er en stor dreng på knap 30 kg., skal han helst have en legekammerat på nogenlunde samme størrelse eller lidt større, da jeg ellers er bange for, han måske kommer til at virke for voldsom... og legen skulle jo gerne være en positiv oplevelse for begge hunde.
Jeg håber meget, der er nogen i nærheden af Tranum/Brovst området, som kunne have lyst til at lege med os??
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 485
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 295 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.775
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 345
nov 2007
Det ville også være oplagt (uden for højsæssonen) at mødes på stranden med dem?
aug 2011
nov 2007
aug 2011
nov 2007
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 485
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 14
aug 2011
Dog holder vi "legepause" lige p.t., da Basil kom lidt galt af sted, sidste gang, han var ude at lege med en anden hund. Han vokser desuden ret meget lige p.t., og jeg har derfor fået anbefalet, at jeg skal holde ham lidt i ro, mens det står på.
Men så snart, han er fit for fight igen, er vi friske.
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 14
du skriver bare når han er klar
aug 2011
Legekammerat søges - igen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside