888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ændre adfærd Ændre adfærd

Hej Hg .
Jeg har jo Kiara som altid har gået perfekt i spænd med alle hunde hun har mødt .
Men idag da jeg stod og ventede på min søn kom der et par med en fin fransk bulldog han . Og de får lov til at hilse men lige da de havde snust til hinanden bliver Kiara udfarende , sådan lidt angribende mod den lille fyr og knurre og snerre af ham så de måtte gå videre . Hun har aldrig opført sig sådan før over for nogen andre hunde .
Hun har lige sluttet sin anden løbetid for en uges tid siden .

Nogle ideer til hvad det kan være der har tricket hende ? Og råd ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændre adfærd
  • #2   21. sep 2015 tror det hænger sammen med at hun er færdig med sin anden løbetid og blevet mere knibsk og moden .... det er også typisk efter 2-.løbetid min ikke længere har gidet alle og enhver andre hunde ....

• #3   21. sep 2015 Brachycephaliske racer, som mops, bulldogs o.lign. er der mange hunde som ikke bryder sig om fordi de misfortolker deres "grynten" for knurren. smiley ved ikke om det er det, men det er en mulighed.

• #4   21. sep 2015 En hilsen skal ikke vare længere end hvis du gav en fremmed et håndtryk

• #6   21. sep 2015 Hvor gammel er din hund?
    Det kan være fordi den er nået en modningsfase, så alt og alle ikke er fantaskiske mere, hvilket er meget normalt, når hunden stopper med at være hvalp/unghund. Det er også meget normalt at tæver ikke syntes om hanhunde i løbetiden(når den ikke er højløbsk) og lige efter.

• #7   21. sep 2015 Hun er 14 måneder .

• #8   21. sep 2015 Så er det med al sandsynlighed, fordi hun er ved at blive psykisk moden. Det er vigtig at du acceptere, at hun ikke syntes at alle hunde er fantastiske mere. Lad være med at lade hende hilse på alle de hunde i møder og hold jer fra hundeskoven hvis I kom der, hvis du ikke giver hende "plads" risikere du at det bliver værre, fordi hendes grænser hele tiden bliver overtrådt og signaler ignoreret.
    Franske bulldogs er ofte den race/type andre hunde mindst kan lide, med mindre de har haft et tæt forhold til en under deres opvækst, simpelthen fordi deres hundesporg er så meget anderledes end alle andre hundes.

• #9   21. sep 2015 Hun har da bare sagt skrid pomfrit, min løb er over.

Kommentér på:
Ændre adfærd

Annonce