Ændre adfærd.... Hvorfor??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har et spørgsmål som jeg håber på der er nogle der kan svare på...
Startede i går aftes fredag:
Vi kommer hjem fra en tur i biffen, og hunden er glad for at se os, som han altid er. Kæresten sætter en film på tv og jeg falder i søvn hvor hunden falder i søvn på gulvet, da filmen er færdig vågner jeg og hunden, og da jeg lige vi kæle ham lidt, knurrer han og bider ud efter mig, aner ikke hvorfor, kan det være at han har drømt noget om mig???
Vi går i seng og kæresten lufter ham
Lørdag morgen kl 7:00 begynder athos og kaste op, og det er kun væske der kommer op, har fået af vide at det er pga alt pelsen han får ind. Nå men jeg står lige op hvor at se om han har det godt, han knurrer af mig hvis jeg kommer tæt på da han beskytter sit opkast, men trækker mig igen og går i seng igen, han vil gerne op i sengen og går over til min kæreste, hvor han altid plejer at komme over til mig og vil op, og han ligger sig ved min kæreste, da min kæreste vil nusse han ved øret knurrer han lidt igen af ham og han stopper med at kæle ham og vi falder i søvn.
Da vi vågner og står vil athos slet ikke se på mig, han kommer ikke over og slikker mig og ligesom siger godmorgen som han plejer, han vil kun være ved min kæreste, bare jeg nærmer mig gå han væk, hvis jeg kigger på ham gør han alt for at undgå at få øjenkontakt med mig, jeg prøver at sætte mig på gulvet men han kommer ikke, jeg har givet ham lidt godbider men nærmer sig mig meget langsom og så væk igen.... Hvordan kan det være at han er blivet sådan lige pludeseligt, og det hele er sket en gang før og der langde jeg mig på gulvet med godbider og lod ham selv komme og snakkede til ham og blødte op igen og vi legede... Men eg forstår ikke hvor han ligepludselig bliver sådan, jeg har ikke været ude efter ham eller slået ham eller noget.... Håber jeg får nogle gode bud hvad det kan være????
Undskyld at det blev lidt langt, men synes alt skulle med:-), og evt for stavefejl, da det er en iPad jeg skriver fra..... god weekend til alle
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 577
aug 2011
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.620
Jeg må også sige som andre, det tyder på smerter, men de kan også forsvinde af sig selv igen...
aug 2011
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 885
for jeg tænker også med det samme smerter, når du beskriver hans opførsel..
aug 2011
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
aug 2011
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 205
aug 2011
Ændre adfærd.... Hvorfor???