{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesygeforsikring
  • #3   9. sep 2015 Jonas matilde og lille prut.

Hvad giver du ?

Jeg har selv ved Agria, med min cavalier. Men kun ansvar smiley tror jeg giver omkring 200 i året.

• #6   9. sep 2015 Jeg har udvidet ansvar + sygeforsikring hos Alm. Brand til 1686 kr. om året. Selvrisiko er 300 kr. og forsikringssummen er 23.724 kr. årligt. Den dækker i hele verden.

Men den dækker ikke hvis skaden er opstået pga. krig, jordskælv eller atomkatastrofer smiley

• #7   9. sep 2015 Jeg har Agria ansvar + sygeforsikring (+ medicin) til lige omkring de 1300kr. årligt.

• #9   9. sep 2015 Okay, så Agria er den mest brugte kan jeg forstå?
    Jeg har overvejet en opsparing, men for nylig fik min farmors hund en diskusprolaps som endte med en regning på den forkerte side af 25.000 fordi hun ikke havde forsikring. Og jeg tænker bare at hvis man skulle være så uheldig, så er det bedre med en forsikring smiley
    Med Balder(amstaff blanding) har vi haft tryg sygeforsikring og de har været super gode og prisen steg ikke trods hans høje alder... De ville have 1200 for Yogi(bulldog) hver halve år, det lyder rimeligt synes jeg.

• #12   10. sep 2015 Jeg har Agia. Men dog ikke en Bulldog.

• #13   10. sep 2015 jeg kan huske at da jeg kiggede i sin tid havde det også stor betydning hvor sygeforsikringen dækkede. Altså dækkede den på rejser i europa, hele verden etc.... det skal du også tænke over hvis du tænker på at tage hunden med ud at rejse

Kommentér på:
Hundesygeforsikring

Annonce