1.797 visninger
|
Oprettet:
Hund ødelægger ALT!! {{forumTopicSubject}}
Som overskriften beskriver, ødelægger min hund snart alt..
Forleden dag var det voksdugen.
I dag har han bidt hul i vores læder sofa og nu kattelemmen.. (Lukkede ham ud i bryggerset da jeg kørte efter sofa tricket).
Hvad hulen kan jeg gøre?? Har snart prøvet alt!
Min far siger, at jeg skal lave en hundegård til ham, men nænner det da næsten ikke.. Men hvis ikke det stopper, så er der da snart ikke flere valg.
Min hund er en eurasier på 10 måneder.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
hvor meget aktivere i den mentalt?
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
jun 2015
Følger: 4 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 55
Han bliver luftet godt inden vi forlader ham og han får lov at løbe frit, snuse mm.
Det er kun når han er alene.
Tænkte først at det var afsavn hvis det er mine ting, men kan slet ikke have noget i fred..
Han har spist en billedramme lavet af genbrugspapir fra Thailand, sofapuder, sko, kattelemme, voksdugen, en uld jakke osv.. Vi kan intet have til stå/hænge mere.
Men ja, det kan være vi skal træne "alene hjemme" igen og simpelthen starte forfra. det her er ihvertfald ikke sjovt!
jun 2015
jun 2015
Han har alverdens legetøj og ting han elsker, at lege med og bide i.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.632
jun 2015
Isabelle hehe det var også det jeg altid har fået, at vide med euraisere. Og hans søstre eller forældre ødelægger heller ikke noget, kun min.
Som sagt mener min far at en hundegård vil gøre det, men pga racens sind osv synes jeg ikke helt om ideen.
jun 2015
Trine G. Kødben har vi prøvet, men dem gider han ikke.
Isabelle. Jeg brokkede mig allerede første gang han ødelagde noget. Men det nytter nok ikke meget.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.725
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Sørg for mental stimulering kombineret med fysisk aktivitet, og sørg for at være hjemme minimum 15-20 min derefter. (Det er ca. den tid det tager for en und at "falde ned" igen efter en aktivitet).
Derefter kan i forlade ham - Men start med et par timer, ind til alene-hjemme-træningen er helt kørt ind igen
jun 2015
Vi startede forfra med alene hjemme træningen og han har ikke splittet noget ad indtil videre
Han får sin mad kastet ud på græsset. Det virker ikke altid, ellers kommer maden i sådan en dims jeg har købt og så vil han gerne have det.
Vi går en god rask tur (selvfølgelig ikke med det samme, men ca 1time efter) og har købt nogle spil til ham, som han også har fået glæde af.
Til sidst smider jeg lidt godter ud på gulvet og han får en pind og et ben og alle legesager med i køkken og bryggers og det har virket indtil nu
Ville aldrig nænne at putte ham i en hundegård eller bur, selvom flere har sagt at det burde jeg. Men jeg kender min hund bedst og ved at hans sind og racen generelt ikke duer til det, som flere euraisere folk også har nævnt herinde
Så alt i alt så går det bedre indtil videre - nu skal det bare fortsætte
Hund ødelægger ALT!!