{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.872 visninger | Oprettet:

Løbetidsbukser {{forumTopicSubject}}

Skønne Esther er min første hund og derfor også min første tæve.
Hun er nu 9 mdr. og for små 14 dage siden kom hun i løbetid, store pige smiley

Nu er det sådan at vi i weekenden skal til noget kulturfest og da der ikke plejer at være probbet med mennesker, vil jeg gerne have Esther med, så hun ikke os skal være alene hjemme i weekenden (læs: lørdag).

Jeg har snakket med opdrætter og hun har gjort mig OBS på at jeg bare skal være meget opmærksom på at der ikke pludselig kommer en hanhund forbi og så er det jeg tænker om det vil være en god ide med et par løbetidsbukser, vi skal nemlig også hjem til min mor bagefter og så slipper hun for gris.

Spørgsmålet er så:
hvordan Sørensen tisser lille søde Esther med sådan et par på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetidsbukser
  • #1   27. aug 2015 Jeg ville ikke tage en løbetidshund med et sted hvor man kan forvente flere andre hunde. Dvs. hundeskove, open by night, byfester osv. Naturligvis er man i sin gode ret til at gøre det, men det kan være stressende for tæven hvis hun hele tiden skal forholde sig til andre hunde mens hun er i løbetid, og så synes jeg også det er dårlig stil overfor de andre hundeejere.

Men... det er ikke nok med løbetidsbukser, hunde kan godt finde ud af at parre selv med bukserne på, du skal simpelthen holde øje med hende hele tiden.

Angående løbetidsbukser og tisning. Normalt har man ikke løbetidsbukser på tæver udenfor, for de tisser som regel bare i bukserne. Du kan måske være så heldig at hun holder sig og kun tisser når hun ikke har bukserne på, men det ville jeg ikke satse på.

• #2   27. aug 2015 Jeg ved ikke angående størrelse. Jeg vil tage hunden med i en forretning hvor de nu sælger sådan nogle:-) maxizoo og petworld gør.

Når hun skal tisse skal løbebuksen af, og på igen når i går ind. Jeg har brugt dem til begge mine og det er en fin løsning så der ikke kommer gris smiley

• #3   27. aug 2015 Men som M.l skriver så afholder det ikke en hanhund fra at parre. Du er måske heldig at det tager lidt tid for hanhunden at trække løbetidsbuksen til side sådan at du kan nå at reagere.

Jeg var ikke OBS på Betsy en gang i hendes løbetid, og der rede det mig at hun have bleen på. smiley
    Men de finder altså hurtig ud af det, og især hvis hannen og hunnen begge er enige så skal de nok hjælpes ad med at få bleen til side

Kommentér på:
Løbetidsbukser

Annonce