14. feb 2006 Følger: 20 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 658
Løbetidsbukser {{forumTopicSubject}}
Skønne Esther er min første hund og derfor også min første tæve.
Hun er nu 9 mdr. og for små 14 dage siden kom hun i løbetid, store pige
Nu er det sådan at vi i weekenden skal til noget kulturfest og da der ikke plejer at være probbet med mennesker, vil jeg gerne have Esther med, så hun ikke os skal være alene hjemme i weekenden (læs: lørdag).
Jeg har snakket med opdrætter og hun har gjort mig OBS på at jeg bare skal være meget opmærksom på at der ikke pludselig kommer en hanhund forbi og så er det jeg tænker om det vil være en god ide med et par løbetidsbukser, vi skal nemlig også hjem til min mor bagefter og så slipper hun for gris.
Spørgsmålet er så:
hvordan Sørensen tisser lille søde Esther med sådan et par på?
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Men... det er ikke nok med løbetidsbukser, hunde kan godt finde ud af at parre selv med bukserne på, du skal simpelthen holde øje med hende hele tiden.
Angående løbetidsbukser og tisning. Normalt har man ikke løbetidsbukser på tæver udenfor, for de tisser som regel bare i bukserne. Du kan måske være så heldig at hun holder sig og kun tisser når hun ikke har bukserne på, men det ville jeg ikke satse på.
jan 2012
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 217
Når hun skal tisse skal løbebuksen af, og på igen når i går ind. Jeg har brugt dem til begge mine og det er en fin løsning så der ikke kommer gris
jan 2012
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 24 Svar: 217
Jeg var ikke OBS på Betsy en gang i hendes løbetid, og der rede det mig at hun have bleen på.
Men de finder altså hurtig ud af det, og især hvis hannen og hunnen begge er enige så skal de nok hjælpes ad med at få bleen til side
Løbetidsbukser