{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Den dag Sofus fik smæk... {{forumTopicSubject}}

Skal lige siges det ikke var mig der gav ham smæk...
Nej det var såmænd en mand der stod og tæskede løs på ham med en rimelig stor kæp...
I skal lige have historien:
Kæresten og jeg var igår ude og gå tur med Sofus, kæresten havde taget sig en ferie/fri dag, så vi skulle rigtig hygge alle tre.
Nå men vi går i skoven, en skov hvor alle lufter deres hunde, nogle med snor, men de fleste uden... Vi kommer gående alt er fryd og idyl, pludselig ser Sofus en anden hund, og i hans fustration over ingen lege kammerater at have, løber han ned til hunden. Jeg kan så høre at det synes den anden ejer ikke er en god ide, så jeg sætter efter i løb. Da jeg kommer rundt om hjørnet kan jeg se Sofus og den anden hund leger, den anden hund er noget størrer end Sofus, så den har lagt ham ned. Men det værste er at jeg så ser at manden tager den her kæp op, og begynder at tæve løs på Sofus, jeg råber alt hvad jeg kan, at nu kan han se at jeg er på vej, så behøver han ikke give min hund tæsk, og ihvert fald ikke med en kæp, han kunne jo jage ham væk på andre måder.
Manden bliver gal, og svarer at jeg F..... skulle holde min hund i snor, jeg svare at det har han for så vidt ret i, men da det her er en skov, hvor alle lufter hunde, kunne jeg ikke se hvorfor det kom bag på ham at der var en der ville lege, og det ville hans jo også kunne jeg se. Jamen sådan en møg køter som Sofus skulle ikke i nærheden af hans hund. Øj øj øj så blev jeg gal, jeg gav ham tørt på, at hvis han ikke kunne tåle at komme i en skov, som primært bliver brugt til vores hunde, så var det måske en ide at holde sig væk. Og han skulle da over hovedet ikke kande min hund en møg hund. Hvis der var nogen i denne sammenhæng var noget med, så var det da i aller højeste grad ham, der var et dårligt og sølle menneske...
På det tidspunkt vælger jeg at vende rundt og gå min vej, for jeg vil ikke garanterer for, om jeg ikke havde slået ham meget hårdt, hvis jeg var blevet...

Men altså han skal sgu holde sig væk fra skoven, hvis han ikke vil møde andre hunde, vi andre klarer os fint uden ham...

Nå havde bare lige noget galde, jeg var brændt inde med fra igår...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den dag Sofus fik smæk...
Kommentér på:
Den dag Sofus fik smæk...

Annonce