28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Puppia seler, erfaringer og størrelser? {{forumTopicSubject}}
Hejsa, lige som forlængelse af min tråd omkring sele til Lucky, opretter jeg lige et nyt emne, i kan finde tråden om Sele til Lucky inde på min profil.
Jeg skal ind og kigge på dem og se om Lucky kan passe Puppia selerne når jeg lige får tid, har eksamen på torsdag, så lige nu har jeg ikke så meget tid, så tænkte jeg lige ville høre folks erfaringer inden.
Så er der nogen der har erfaring med dem? hvordan er trykket i forhold til f.eks. julius k9? er de lidt som Y seler eller? jeg er ikke så god til det der med hvor trykkene lægger og hvad der er bedst, det eneste jeg ved er at jeg blev anbefalet H eller Y sele til ham, og da jeg ikke har haft held med at finde noget jeg kunne lide, har jeg nu kigget på Curli og Puppia, så hvis nogle har erfaring med Curli, må de også gerne komme med input!
Nå men så er der lige et bonus spørgsmål. Rosa har en af de der læderseler med sten i, og den sidder også fint osv. Men ville alligevel gerne have noget lidt "bedre", for selvom den sidder fint, synes jeg alligevel ikke at jeg er helt tilfreds? men købte den sele, fordi det var den eneste hun kunne passe på det tidspunkt.
Nu er hun jo så noget større, og jeg syntes altså jeg har set noget i stil med Puppia på en hvalp nok en smule større end Rosa en dag, men når jeg søger er alle selerne Str Lucky og op, så er der nogen der ved om de fåes bitte små, eller om det bare var mig der syntes den så mindre ud end den reelt var. (Det var før jeg fik Rosa)
På forhånd tak.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 26
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 646
God plads og bevægelses frihed, dog lidt varm til en langhåret hvalp.
sådan en her
nov 2012
tak for erfaringen Nicole. jeg vil prøve dem begge på ham, så jeg kan se om de passer og hvilken der sidder bedst
Sabrina, årh lyserød, sådan en vil jeg have til Rosa! men tror hun er for lille ved du hvilken str det var i brugte?
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 646
nov 2012
nov 2012
Tusind tak for hjælpen.
Puppia seler, erfaringer og størrelser?