{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Vådfoder til hvalp {{forumTopicSubject}}

har igennem mange måneder, kæmpet med min sheltiehvalp på 10 md 38 cm og vejer 6,4 kg . ang tørfoder, han spiser ikke ret meget, maks 1 dl om dagen, nogle dage intet, har prøvet flere forskellige mærker, af de bedste, men lige meget hvilket mærke , spiser han ikke ret meget, det er det samme med godbidder til træning, det skal virkelig være lækkert, for at han vil have dem. Har også prøvet Barf, men han får Extreme hård mave af barf, ang. Barf har jeg prøvet forskellige kombinationer i samråd med sælger, men uanset hvordan jeg blander, får han hård mave.Har for en uge siden, købt wilderness vådfoder, og det spiser han ved velbehag, er det ok at fodre med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.
  • Samle et homegym 3.770 kr.
  • Montering af gardin + bore et hul i loftet og opsætning af loftslampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder til hvalp
  • #2   2. jun 2015 Hvilke mærker er bedst, det er ikke et spørsmål om pris, men kvalitet.

• #3   2. jun 2015 Wolfblut har mange variater af god kvalitet. Den gang jeg købte tørfoderet var det billigst at købe det her mener jeg: http://www.healthfood24.com/de/Nassfutter-fuer-Hunde

• #4   2. jun 2015 Wilderness, moments, wulfblut, taste og the wild.
    Dette er alle mærke jeg ville give uden tøven.

• #5   2. jun 2015 Køber i butikker her hvor jeg bor, det er lettere, til en måned af gangen,

• #6   2. jun 2015 Så er jeg jo på rette spor med wilderness, gælder der det samme med foderskift, når det er vådfoder, som med tørkost.

• #7   2. jun 2015 Hundene her er rigtig glade for Platinums vådfoder:

Min ene tæve var som yngre småt spisende, men dette gled ned i alle varianter, deres tørfoder bruger jeg som træningsgodbidder, de er bløde som frolich, men med en sammensætning af langt højere kvalitet:

http://www.platinum.com/platinum-nassfutter/nassnahrung.html

• #10   2. jun 2015 tak for råd, da han fik Barf, var hans afføring ligesom sten, han kunne stå i 5 minutter og der kom en klump på en to krone, nu er pølser som er faste og kommer ud på under et minut.

• #14   2. jun 2015 Prøvede Barf gennem to md. Uanset hvilken kombination, af hele dyret, " i samråd med en der ved noget om Barf " fik han hård mave, og ingen svineben, kun okseben , og kyllinge og lammehalse, gik over til tørkost, og hans afføring er nu meget fast, og fin. Er nu skifter til vådfoder, da han ikke spist nok., nu går det godt, så håber han tager lidt på.

• #15   2. jun 2015 Moments er fuldfoder, i dåseform. Super kvalitet, ligesom rigtig kød.

• #16   2. jun 2015 Vores får halvt tørfoder og halvt vådfoder.
    Det vil sige at de får deres tørfoder om morgenen, og så bliver det fremme resten af dagen.
    Om aftenen får de så vådfoder, nogle gange får de dog råt kød og lign, men primært vådfoder. smiley
    Det fungere rigtig godt, og hundene elsker det. Det hjælper mig også til at holde dem i vægten, for det er især Rosa ikke god til ellers, så får hun ikke nok.

Vi køre primært på lukullus, købt hos zooplus.dk (eller .de hvis de har gode tilbud) og det er hundene glade for, jeg bruger de forskellige varianter, dog kan Lucky godt blive lidt træt af det, hvis han får en variant for meget, men så får han lidt ekstra andet, eller også køber vi et par dåser i et andet mærke og bytter rundt lidt. smiley

Kommentér på:
Vådfoder til hvalp

Annonce