{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.207 visninger | Oprettet:

Stine J
Stine J
Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 15

Utryg hvalp i kuldet {{forumTopicSubject}}

Har brug for et godt råd, har søgt på nettet men kan ikke umiddelbart finde noget ..

Sagen er den at vi har hvalpe, 8 styks.
De er knap 5 uger gamle. Der er én hvalp som skiller sig ud. Hun knuger sig nærmest om hånden af en når man tager hende op og hjertet banker hurtigt. De andre vil gerne slikke på os når vi tager dem op, men hun er bare meget stille og sidder bare i hånden og kigger forvirret rundt smiley
Det bekymre os meget at hun ikke er som de andre, vi synes ellers vi prøver give dem alle lige meget opmærksomhed, og hende endda endnu mere nu efter hun viser den utryghed. Hun tumler fint med de andre hvalpe og logre og kommer glad hen til os når vi sætter os ned, det er som om det går galt når vi tager hende op? Vi er ellers meget forsigtige!
Hvad gør vi for at få hende gjordt tryg? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utryg hvalp i kuldet
  • Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#2   25. maj 2015 Det gjorde jeg her til aften, så ligger hun bare og kigger , nærmest stivnet også selvom jeg taler lige så stille til hende og kæler hende .. Der går meget længe før hun kravler/falder lige så stille ned fordi hun bevæger sig og når hun så kommer ned kan jeg nusse hende og så logre hun lidt.. Hun logre ikke som om hun er utryg men virker egentlig glad nok smiley

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#4   25. maj 2015 Har selv tænkt på den med noget lækkert som lokkemad men hvad kan vi give til en hvalp på 5 uger udover opblødt hvalpefoder? smiley
    Vi er meget forsigtige når vi tager dem op , især hende og hun er ikke blevet tabt smiley

• #6   25. maj 2015 Du skriver det selv, at det går galt når I tager hende op, lad være med det, nogle hunde bryder sig ikke om det smiley

• #8   25. maj 2015 Jeg tænker også noget med synet ;( hvalpen bør undersøges grundigt af en dyrlæge

• #10   25. maj 2015 er det en stor eller lille race?

• #12   25. maj 2015 Jeg tænkte også blind hvalp.

få den tjekket.

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#13   27. maj 2015 HM har faktisk selv tænkt det med synet.. Hun skeler lidt.. Åh nej dog smiley

• #15   27. maj 2015 Hvalpe bør være åbne, legesyge og nysgerrige. De har jo ikke nået at få dårlige associationer med noget som helst, så alt nyt skulle de gerne opsøge, i særdeleshed jer mennesker.
    Jeg ville tage til dyrlæge i dag, fejler den noget alvorligt er det kun hårdere, jo ældre den bliver, hvis den skal aflives..
    Jeg mistede sidste år en hvalp på fem uger, så jeg ved, hvad jeg taler om.

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#16   27. maj 2015 Bettina nej det har vi ikke, synes du det var akut i nat eller hvad???

Vi synes bare hun ér nysgerrig og legesyg, men bare mere tilbageholdende end de andre, de andre springer jo bare ud i alting, hvorimod hende her er altid er en af de sidste der render hen imod noget nyt eller hvad skal man sige smiley smiley

må snakke med dyrelægen om hende smiley

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#19   28. maj 2015 Bettina det bad du selv om..

Vi er lige kommet hjem fra dyrelægen. Vi skal fortsat holde et ekstra øje med hende, og så mener han at hendes utryghed kan have noget at gøre med at hun er den mindste i kuldet og de andre dominerer hende lidt. Hun er sund og rask der var ingenting der smiley

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#22   28. maj 2015 Sammen med de andre hvalpe tumler hun og er hvalpe fræk, leger, bider i ører og alt det hvalpe gør ..

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#23   28. maj 2015 Hun bliver ikke trynet af de andre, slet ikke, tværtimod smiley har tænkt mange gange om det er højden, altså at hun ikke bryder sig om at blive taget helt op i favnen men det giver bare heller ikke helt mening smiley

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#25   28. maj 2015 Synes din kommentar var som i "hallo har i ikke tænkt jer at tage den til dyrelæge eller hvad sker det lige?" synes den var meget fordømmende.
    Jeg spurgte såmænd bare efter et god råd herinde.

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#27   28. maj 2015 sorry sådan forstod jeg den bestemt ikke.

• #28   28. maj 2015 Er der ikke noget galt med hvalpen, så kan det godt give mening mht. at den ikke bryder sig om at blive løftet op smiley

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#30   1. jun 2015 Vil lige give en Update.. Hvalpen er vendt 180 grader. Kommer gerne hen og snakker og står og hopper op af kassen når vi kommer for at snakke smiley dog er hun stadig lidt utryg ved at være oppe i hænder men det synes vi ikke er det vigtigste nu, nu er det vigtigste at hun opsøger os og vil snakke , så det går meget fremad smiley

• #31   1. jun 2015 Forstår ikke dit nye indlæg, da du i første indlæg skrev "Hun tumler fint med de andre hvalpe og logre og kommer glad hen til os når vi sætter os ned", så alt er vel som det plejer?

• Stine J
    Stine J Tilmeldt:
    maj 2013

#32   8. jun 2015 Hun kom godt nok før glad hen sammen med de andre men ville ikke rigtig op til os og snakke hun holdte sig meget tilbage før, nu er der slet ingenting smiley

Kommentér på:
Utryg hvalp i kuldet

Annonce