{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Åhhh... Løbetid - {{forumTopicSubject}}

Så skal vi til det igen igen igen - smiler...
Vi står foran en måned med nye regler, anderleds hverdag etc etc -
Idun ( Dunse ) er gået l løb...
Havde jo håbet at hun og Anna kunne følges ad . men pga Annas P sprøjte er hun lidt forsinket - Så det må vi bare tage med -

Nu er de så opdelt, - parvis - udover at Anna kan løbe ude med drengene - Lidt endnu -

Det værste er altid at det lige tager et par dage før de har vænnet sig til "løbetidsreglerne" ... Hvilket fx er - af Dunse ( når det er hende der er i løb ) skal sidde plads BAG mig - mens der skiftes hold ( ude / inde ) hunde i hoveddøren - Så skal drengene løbe foran mig - direkte i køkkenet - og SÅ kan Dunse og Anna få lov at få deres tid ude...
Det fungere eftere få dage - men efter et halvt år med "normale" regler - skal det lige ind-opereres...

Derudover skal drengene pludselig - være enten tvunget ude - eller i en staldbox - ( alt efter vejret - ) når de er alene - ... Og jeg er jo typen der får det dårligt, bare ved tanken om at mine hunde skal være i BOKS...

Men sådan er det - Hvalpe skal vi IKKE have nogen af...

Jamen - der er ikke andet at gøre end at smile og se glad ud -
Jo ligesom mig selv der har "importeret" både hanner og tæver... smiler...

Håber at måneden går glat - uden de udskejelser -
Og at Futtes hormoner lægger sig hurtigt nu han har fået sprøjten - smiler... Så er der muligvis kun en hanhund at "slås" med -

Det var lidt herfra -

Elsker i andre med både hanner og tæver også denne tid... ?! ?! ?!

Smiler...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhhh... Løbetid -
Kommentér på:
Åhhh... Løbetid -

Annonce