{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Chokolade er farligt ! {{forumTopicSubject}}

Sidder lige her med lidt sved på panden... Jeg har lige talt med dyrlægen.

Det hele startede med at vi var ude og handle i formiddags. Da vi kom hjem havde Jokes brækket sig på gulvet.. Det er aldeles atypisk adfærd for ham. han virkede selvfølgelig lidt flov over det, og en smule sløj.. Jeg kunne ikke greje <i>hvorfor</i> han var blevet dårlig.. Vi skulle så hjem til sviger familien så vi tog Jokes med. Han virkede sådan middel-frisk men bestemt også noget drøj. Da vi så kom hjem derfra for godt 1 time siden fandt jeg den : EN TOM MARABOU... Han har spist en hel plade chokolade ! Mig ringe til Dr.Dyr med rædsel i stemmen... Han er jo ikke ligefrem frisk... Dyrlægen kunne så fortælle mig at hun intet kan gøre ved de nyreskader han eventuelt har pådraget sig.. Men at hvis han var "rigtig" dødsens syg så havde han nok været noget mere døsig end han er. Han skal have noget skånekost her til aften og bestemt ikke noget til den søde tand ! Han har fået sin portion lørdagsslik nu !!!!
Det skal lige siges at den chokolade han har spist, var lys chokolade og det er mindre giftigt end mørk... Heldigvis!

Måtte bare lige ud med det... Da jeg faktisk blev ret forskrækket over at han kunne have fået en masiv forgiftning som kunne have dræbt ham... Puha...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokolade er farligt !
Kommentér på:
Chokolade er farligt !

Annonce