Er så pavestolt! Er så pavestolt!
Jeg er simpelthen så pavestolt over vores vidunderlige Hugin, som i weekenden fylder 1 år! Jeg føler nærmest lige vi har hentet ham hos opdrætter for få måneder siden, samtidig med at det føles som om han har været her altid. Han blev i hvert fald meget hurtigt en uundværlig del af husstanden!
Han har virkelig et sind i særklasse - er så svinedygtig til selvstændigt at analysere andre hunde og situationer, og på den måde opføre sig/tackle en situation bedst muligt.
Han er ultraskarp på en træningsbane, samtidig med at han kan være dum som en dør så snart vi er hjemme fra træning igen Han har alle dage elsket at træne, og giver sig 110% for mig hver gang! Hans koncentration og lydighed har helt fra han var helt lille været imponerende, og der er forvildede hunde der i bogstaveligste stand er hoppet over ham, mens han var dækket af på afstand, hvor han bare blev liggende og afventede kommando fra mig.
Han er en putterøv og glad for de fleste, men er uden tvivl en "fars/mors hund" overfor min forlovede og jeg - fra at have en hund der kaster sin kærlighed på ALLE ved første blik, er det ret unik at opleve at man har den ubetingede 1.plads hos ham her
... og så er han pisseflabet, en udbryderkonge der i en alder af 5 mdr. havde sit første møde med politiet, en kleptoman med hang til opvaskebørster og med en indretningssans, der mener det er god Feng Shui at stille sko forskellige steder i hele hjemmet.
Men kors i røven, hvor jeg (vi) dog elsker ham til skyerne, og det samme gør vores anden hund Keiko heldigvis
I forbindelse med at han er ved at ligne en voksen hund, tog vi i går nogle nye billeder af ham - de ligger først på hans profil hvis I vil se
Skulle bare lige dele min glæde! Fortsat god aften
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 152 Svar: 1.317
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1265 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.279
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.169
Han er super lækker af en svensker at være
Og sikke lækre billeder af dem begge to
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 1.411
mar 2012