747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Er så pavestolt! Er så pavestolt!

Jeg er simpelthen så pavestolt over vores vidunderlige Hugin, som i weekenden fylder 1 år! Jeg føler nærmest lige vi har hentet ham hos opdrætter for få måneder siden, samtidig med at det føles som om han har været her altid. Han blev i hvert fald meget hurtigt en uundværlig del af husstanden!

Han har virkelig et sind i særklasse - er så svinedygtig til selvstændigt at analysere andre hunde og situationer, og på den måde opføre sig/tackle en situation bedst muligt.
Han er ultraskarp på en træningsbane, samtidig med at han kan være dum som en dør så snart vi er hjemme fra træning igen smiley Han har alle dage elsket at træne, og giver sig 110% for mig hver gang! Hans koncentration og lydighed har helt fra han var helt lille været imponerende, og der er forvildede hunde der i bogstaveligste stand er hoppet over ham, mens han var dækket af på afstand, hvor han bare blev liggende og afventede kommando fra mig.

Han er en putterøv og glad for de fleste, men er uden tvivl en "fars/mors hund" overfor min forlovede og jeg - fra at have en hund der kaster sin kærlighed på ALLE ved første blik, er det ret unik at opleve at man har den ubetingede 1.plads hos ham her smiley

... og så er han pisseflabet, en udbryderkonge der i en alder af 5 mdr. havde sit første møde med politiet, en kleptoman med hang til opvaskebørster og med en indretningssans, der mener det er god Feng Shui at stille sko forskellige steder i hele hjemmet. smiley

Men kors i røven, hvor jeg (vi) dog elsker ham til skyerne, og det samme gør vores anden hund Keiko heldigvis smiley smiley smiley
I forbindelse med at han er ved at ligne en voksen hund, tog vi i går nogle nye billeder af ham - de ligger først på hans profil hvis I vil se smiley

Skulle bare lige dele min glæde! Fortsat god aften smiley smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så pavestolt!
Kommentér på:
Er så pavestolt!

Annonce