{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.351 visninger | Oprettet:

Slettet kommentar på Dogwhisperer? {{forumTopicSubject}}

Hej! Dette er ikke for at starte en diskussion for og imod, men jeg undrer mig over det, jeg lige har set. Jeg går ind på Dogwhisperer.dk's Facebookside da jeg kom i tanke om, at jeg havde kommenteret noget, som jeg ikke havde fået svar på. Jeg har kommenteret på en video der blev lagt op som et svar på anden kommentar, hvilken jeg stillede mig kritisk over for da videoen ikke gav noget svar.
Jeg finder nu videoen og er helt sikker på at det er her, jeg har kommenteret - men mit indlæg er væk, og jeg kan slet ikke kommentere smiley
Efter at have kigget nærmere kan jeg nu se, at jeg slet ikke kan kommentere på noget derinde. Min kommentar var kritisk, men jeg synes på ingen mulig måde den var stødende. Jeg er nu ret sur over, at mit spørgsmål, som jeg oprigtigt gerne ville have svar på, nu er slettet, og jeg slet ikke kan kommentere. Har i andre prøvet noget lignende? Godt nok må jeg ærligt indrømme at jeg ikke har meget tilovers for Henrik, men jeg troede faktisk ikke at de greb tingene an på dén måde smiley Jeg tror egentlig bare jeg er hamrende sur over at min kommentar bare er blevet slettet uden at have fået nogen som helst forklaring.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slettet kommentar på Dogwhisperer?
  • #2   15. mar 2015 Ja, manden er fuldkommen håbløs at snakke med.
    Stiller man et kritisk spørgsmål, så bliver det slettet, og så bliver du blokeret.
    En herinde har sågar oplevet, at hun blev anmeldt til politiet for chikane, bare fordi hun stillede spørgsmålstegn ved hans metoder.

Så det er ikke ligefrem overraskende for mig.

• #3   15. mar 2015 Jeg synes bare ikke jeg har læst noget om, at han er en af dem, der sletter alt (selvom man selvfølgelig godt kunne mistænke det), men måske har jeg bare ikke været opmærksom. Det er pissehamrende irriterende smiley

• #4   15. mar 2015 Jeps, jeg læste godt om politianmeldelse mm., jamen ting der var helt ude i hampen. At han er mester i ikke at svare på spørgsmål. Jeg vidste bare ikke, at han slettede al kritik..

• #5   15. mar 2015 Han havde, engang, anmeldelser på hans facebook side. Det har han ikke længere, fordi folk gav negative anmeldelser, og dem kunne han ikke slette. Så han slettede bare muligheden all together.

• #6   15. mar 2015 Nå ja, det kan jeg godt huske der blev snakket om i en tråd, jeg lagde også en anmeldelse, og midt i det hele kunne man så ikke skrive flere anmeldelser

• #7   15. mar 2015 Ej, men man kan lige så godt lade være med at snakke til ham.
    Så kan man så spørge sig selv, hvor seriøst et foretagende det er, når man ikke engang kan stille et spørgsmål og få et reelt svar.
    Han har måske noget, han skjuler? Hvem ved. Ingen, for man må ikke få svaret.

• #8   15. mar 2015 Ååh hvor er det da bare hamrende irriterende at man ikke kan få svar på ét enkelt spørgsmål. Jeg synes virkelig ikke min kommentar var "stødende", den var bare kritisk - men det var vel også nok. Jeg bliver bare så sur, når folk tror de er i deres ret til at opføre sig sådan smiley

• #9   15. mar 2015 Så vidt jeg husker var der også flere fra denne tråd der oplevede det .... har ikke læst den igennem nu her vil jeg lige sige ....

http://www.hundegalleri.dk/forum/generel-diskussion/578309-da_mollie_holdt_op_med_at_logre

• #10   15. mar 2015 Han sletter ALT der ikke passer i hans kram, så der er ikke meget dialog på den front. Utroligt, når man nu ved, hvor meget positivt andre virksomheder kan få ud af både dialog og kritik - hvis de altså er dygtige, men det er nok der det halter....

• #11   15. mar 2015 Vent lidt. Har ingen popcorn. Rema 1000. 20 min.

• #12   15. mar 2015 Jeg fulgte med i hele "Da Mollie holdt op med at logre"-tråden, men jeg synes ikke jeg kan huske noget om at han sletter ALT kritik, måske jeg bare husker enormt dårligt? smiley hvor er det bare irriterende..

• #13   15. mar 2015 Søren - det er da noget du er nød til at have et fast lager af, når du er på HG....

• #14   15. mar 2015 Undskyld forsinkelsen. Mødte ex-kollega. Tomgangssnak.

• #15   15. mar 2015 Er jeg den eneste der syntes at det er en anelse mystisk, at man vælger at følge en på Facebook hvis metoder man er uenige med.
    Er det fordi man mangler drama og konflikter i ens hverdag at man gør det?

• #16   15. mar 2015 About: hmm, ja, der kan vel være mange grunde. Ved ikke helt om kommentaren var hentydet til mig? Jeg følger ham ikke smiley

• #18   15. mar 2015 Hvis tidligere stillede relevante spørgsmål ikke er blevet besvaret, så er det da ikke sært de stilles igen, besvares de stadig ikke, er det vel en normal tanke at få, at det er fordi man ikke på en fornuftig måde ikke kan svare = tanken, hvorfor ?

• #19   15. mar 2015 KS - jeg kan sige at mit spørgsmål helt oprigtigt bare var fordi at jeg gerne ville have et svar smiley Det var IKKE for at provokere og jeg gjorde mig nemlig umage for at det ikke blev sådan et "mudderkast"-spørgsmål.
    For at gå lidt i dybden så havde en kvinde kommenteret på et opslag og spurgt, hvorfor ejeren ikke må overvære de 48 timer eller være med i træningen dér, og Henrik svarede så med en video der hed "Her er svaret - 48 timer hos Dogwhisperer", men på intet tidspunkt i videoen blev det forklaret, hvorfor ejeren ikke må overvære det, eller hvorfor den overhovedet skal isoleres på den måde. Den viste bare Henrik der gik ud til en hund i en hesteboks og trænede med den.
    Jeg skrev så en kommentar og nævnte, at jeg i videoen ikke fandt et svar på spørgsmålet, og at jeg ikke kunne se nogen logik i metoden - men at jeg meget gerne ville have et svar på det, da jeg rent faktisk ikke var stødt på en forklaring smiley

Og for lige at rede trådene ud, så følger jeg ikke Dogwhisperer på Facebook - i forbindelse med en anden debat lagde jeg en anmeldelse på siden, og så dukker hans opslag op på min startside. Og selvfølgelig er man da nysgerrig på at se, hvad han slår op.
    Min mening med kommentaren var på ingen måde at skabe drama eller "være på tværs", og det afspejlede den heller ikke (den var kritisk, men ikke barnlig!). Jeg søgte reelt et svar på mit spørgsmål, fordi jeg vitterligt ikke kunne finde det i den video, han lagde op som forklaring smiley

• #21   15. mar 2015 Selvfølgelig må man da spørge til ting selvom man ikke har i sinde at gøre brug af den ydelse, man kommenterer på smiley Det er jo ikke for at være på tværs eller skabe drama.

Jeg vil lige understrege at min kommentar der blev slettet IKKE havde til hensigt at sige "min metode er bedre end din" mm., det var oprigtigt for at få svar på et spørgsmål jeg ikke kunne se, der var blevet svaret på smiley

• #22   15. mar 2015 Er du ny her KS? Nej vel. Så ved du også, at sådan er stilen - selvretfærdig ad helveds til. Ofte når der er uægte hvalpe til salg, spørges der om sundhed, fra folk der ikke er købsinteresseret. Kun for at sidde og være skadefro.
    Utiltalende men stadig underholdende. smiley

• #24   15. mar 2015 Man kan jo ikke vide om man er enig eller uenig, når der ikke svares

• #25   15. mar 2015 Søren, jeg forstår ikke helt hvordan du får blandet selvretfærdighed ind i det (eller skadefro for den sags skyld - har intet med det omtalte at gøre) - ja, det oplever man da sikkert mange steder, men min kommentar var på ingen måde selvretfærdig, jeg mener det når jeg siger, at det vitterligt var fordi jeg søgte svar på et spørgsmål smiley

• #26   15. mar 2015 KS - ja, jeg overvejede også at skrive en mail, men venter nok indtil jeg ikke er helt så sur længere. Pointen er jo netop ikke at skrive en "hademail" smiley

• #28   15. mar 2015 Fünke hvorfor tager du så et emne op, der har været debatteret sønder og sammen herinde? Er det så mangel på opmærksomhed? Fatter hat.

• #29   15. mar 2015 KS - jeg kan sagtens forestille mig dem, du snakker om. Sådan nogle er der jo i alle verdener. Det var i hvert fald ikke min mening at være sådan, og det prøvede jeg også at afspejle i min kommentar derinde smiley

Søren - fordi jeg ville høre, om det var normen at slette kritiske spørgsmål. Fordi jeg rent faktisk bliver såret, når folk behandler mig sådan. For ja, det må altså virkelig have gået mig forbi, men jeg vidste rent faktisk ikke at han slettede al kritik. Hverken for at starte en diskussion, skabe drama eller få opmærksomhed smiley

• #34   15. mar 2015 forstår ikke man kan synes det er spild af tid at stille spørgsmål, er der noget man ønsker belyst for at blive klogere på et givet område og kan man ikke finde svaret i foreliggende materiale, hvad skal man så ellers gøre ...

• #35   15. mar 2015 Det er spild af tid på samme måde, som at undersøge prisniveauet på hakkede tomater i en mellemstor tjekkisk discountkæde. Hvorfor? Fordi du allerede har besluttet ikke at gøre brug af den givne mulighed.

• #36   15. mar 2015 Vurderingen af hvad der er spild af tid er jo op til den enkelte, den vurdering vil altid være subjektiv.

• #37   15. mar 2015 Alles vurderinger er subjektive, troede jeg indtil nu. Men Hanne du har måske nogle objektive vurderinger?

• Irene L
    Irene L Tilmeldt:
    mar 2011

Emner: 2 Svar: 120
    #38   15. mar 2015 Tilbage til startspørgsmålet... Ja, Fünke, det lader til, at alle kritiske spørgsmål og kommentarer bliver slettet så hurtigt som muligt. Også ikke kritiske kommentarer fra uønskede personer som f.eks. jeg selv smiley

• #39   15. mar 2015 @ Søren ... lige mht, hvad der er spild af tid, så nej ... der findes vel også vurderinger baseret på faktuelle ting, som dermed bliver objektive ....men at vurdere på fakta bliver jo kun muligt hvis man får fakta = svar på sine spørgsmål

• #40   16. mar 2015 Tak for jeres svar! Jeg kan se at det er normalt, så. Udover at man selvfølgelig bliver harm over at det er den måde, man tilgår tingene på, så er det bare også træls at blive behandlet på den måde.

Kommentér på:
Slettet kommentar på Dogwhisperer?

Annonce