{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

At slette kommentar i annonce?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg undre mig lidt..

Jeg har skrevet på en mops som er til salg herinde og spurgte pænt om nogle ting som om forældrene var testet og tavler osv. Da jeg får afvide at de ikke er testet ønsker jeg ikke at sende annoncen videre til min veninde som jeg søger en mops for da jeg så lige ville ind og kikke på annoncen igen ser jeg at brugeren har slettet mine spørgsmål og svar..

Hvis man gør det må det da være fordi man enten har noget at skjule eller ikke vil have det frem at det ikke er godt forældre dyrene ikke er testet???

Sletter i også bare kommentare i jeres annoncer som er relevante for salget af hunden??
Jeg mener.. når man sælger en hund gælder det så ikke om at de nye ejere ved så meget om hunden og dens baggrund som muligt så man sikre sig den kommer i et hjem hvor den er ønsket??
Så det vel dumt at slette relevante kommentare som gør man igen og igen kan svare på det samme. eller at nogle ikke bliver oplyst om alle forhold omkring hunden..

Jeg synes virkelig vi mangler herinde at man ikke selv bare kan slette kommentare i sine tråde og annoncer, det støtter alt for meget op om useriøse personer der ikke vil stå ved deres meninger osv.. det trist...

Jeg undre mig bare..
Hvad er jeres holdning til at slette ting??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At slette kommentar i annonce??
Kommentér på:
At slette kommentar i annonce??

Annonce