{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Knurrer af det meste ? {{forumTopicSubject}}

Heej ..
Lige her for 5 min siden, lå Nikki inde i sin kurv .
Min lillesøster på 11 mdr, kravlede hen til hende og slog Nikki hovedet, ikke hårdt, men heller ikke blidt .
Nikki kunne ikke li' det så hun knurrede af hende . Bare lidt, ikke bed hende eller noget bare lige for at ..
Ja . Så blev min 'stedfar' jo sur og sagde at hvis hun gjorde det igen, blev hun aflivet . Så er viildt bange for at vi skal aflive hende hvis hun bider en af os ? Eller knurrer? Eller bare komme af med hende . Er såå glad for hende, og hun har ikke knurret af mig én eneste gang . Self. knurrer hun når hun hører noget, og hun gør også, men hun gør det også når hun bliver træt af at Josephine ( Min lillesøster ) slår hende i hovedet , eller noget lign .
Er der ikke en af jer, der ved hvordan man får hende til at holde op med det ? For jeg vil ikke af med hende ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knurrer af det meste ?
  • #1   6. sep 2006 Heidi Pitt:
    Tak for dit svar . smiley
    Jo selvfølgelig skal hun ikke finde sig i det, men Josephine forstår jo ikke så meget, så jeg håber da det holder når hun bliver ældre og forstår hun ikke skal slå Nikki . Du har nok ret i, at Josephine bare skal lærer at hun ikke må slå Nikki .
    tak igen . :b

• #2   6. sep 2006 ....jeg ville ski heller ikke bryde mig om at være hund og ligge at sove ,, det eneste sted den mener den er tryg og så blive slået i hovedet,,, man må også som forældre ta det ansvar der er i at gi hunden fred ,,, bare et sted i huset,,, og meget nærliggende dens kurv,,, og holde småfolk væk ,,, når den sover,,, der må da være en form for respekt begge veje,,,

• #3   6. sep 2006 Du kan ikke forvente at et barn på 11måneder skal kunne forstå at han/hun ikke må slå hunden, det er dine forældres ansvar at holde hende væk fra hunden så den ikke føler sig genereret eller truet.

mvh

Rikko

• #4   6. sep 2006 Er sikker på der nok skal komme en masse gode foreslag og når der ellers er skrevet en del i denne tråd, så viser du din stedfar eller mor tråden her og så kan i forhåbenligt få en god snak omkring dette her, således at du ikke skal gå og frygte hunden bliver aflivet

• #5   6. sep 2006 Som René siger, så vis dine forældre denne tråd.

Dine forældre skal sørge for at din lillesøster ikke kommer i nærheden af hundene når de sover. De skal have lov til at være i fred.

Nikki knurrer, fordi det er den eneste måde hun kan sige "STOP" på.

Og så ville jeg også lige sige, at det ikke er okay at din søster (eller nogen anden) slår en hund....

Kommentér på:
Knurrer af det meste ?

Annonce