824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Analkirtler? Analkirtler?

Luna er begyndt at slæbe numsen lidt hen af gulvet/græsset.. hun har også haft lidt problemer med sin afføring, som bliver hængende bag i hende, når hun sætter sig. Og for et øjeblik siden sad hun med hovedet nede ved bagdelen og lavede nogle sjove lyde, det var i hvert fald tydeligt, at der var noget der generede hende.. kan det have noget med analkirtlerne at gøre? Hun er kun 4 mdr..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analkirtler?
  • #1   21. feb 2015 Det kan være analkirtler, det kan også være orm. Jeg ville give en ormekur.

• #2   21. feb 2015 Er det så dyrlægen vi skal have fat i, for at få fat i en ormekur? smiley

• #3   21. feb 2015 Og skal hun så tjekkes hos dyrlægen først? smiley

• #5   21. feb 2015 Vi kigger på hendes afføring, når vi samler op efter hende.. og det har i vores øjne set helt normalt ud smiley

• #7   21. feb 2015 Jeg tror det er analkirtlerne ,det er galt med Har hun haft lind afføring ?

• #8   21. feb 2015 Altså hun havde dårlig mave for noget tid siden, men hendes afføring ser fin ud nu. Her de to sidste dage har hendes afføring dog været lidt "blødere" end normalt..

• #9   21. feb 2015 Det er nemlig fordi ,at når de har lind afføring, så kan de ikke selv tømme analkirtlerne Så jeg ville lige lade dr.lægen se på det smiley

• #10   22. feb 2015 Begynd at giv hvalpen rå ben mindst 2 gange om ugen, så den får en mere "normal aff." på den måde burde den selv kunne tømme analkirtlerne. smiley

Jeg vil nemlig også tro at det er det der er problemet da du skriver at dens aff. har været blød for kun få dage siden.

Skal en hund ha` medicin, selvom det "kun" er en gang ormekur, tja så skal man forbi dr.dyr
    når hun bliver ældre og dr.dyr har lært din hund bedre at kende, så kan visse ting dog ske telefonisk.
    Men prøv med et kødben i første omgang, hunden vil elske det, og den vil nok få tømt analkirtlerne når "benmelet" kommer ud af den anden ende, som næsten hvide sten. smiley
    Men HUSK ALTID kun RÅ ben, ikke tilberedt på nogen måde, i så fald kan de fleste hunde tåle alle slags ben. Good Luck.
    Men der ud over, så skader det aldrig at gi sin hund en ormekur, især ikke hvis man ikke ved hvornår den fik en sidst, eller ikke er sikker på at den virkelig FIK dens hvalpekur, som sælger nok har påstået. smiley

• #11   23. feb 2015 Jeg plejer at tage til dyrlægen, og bede om en ormekur. De tjekker ikke min hund. Grunden til at jeg vil give din ormekur, er alderen, den kan godt have orm nu.

Kommentér på:
Analkirtler?

Annonce