{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det ik forbudt
  • #1   5. sep 2006 Jeg ved ikke om det er forbudt, men det er da godt nok for klamt. Det burde der da være relger for.

• #2   5. sep 2006 ja jeg fattede bare ik at det skulle være lovligt..og man kunne se at det var rigtige hundehandler..tror mange var hented i polen..

• #3   5. sep 2006 Nej det er ikk forbudt og sælge hunde og katte på et marked... og Vorbasse marked ??? hva regner du med...?? Er det værre og sælge heste og andre dyr ??
    Jeg mener altså heller ikke dyr hører til på et marked...

• #4   5. sep 2006 Jeg tror desværre (MEGET DESVÆRRE) ikke at det er forbudt på markeder... Det er tilgengæld forbudt at sælge hunde og katte i dyrhandlere.
    Har selv været på vorbasse og oplevet hudnesalget som år efter år finder sted dér... Det var ikke et sted jeg skulle købe noget som helst andet end lidt spise og lidt drikke... Det er simpelthen grotesk. Dog skal det siges at det er mig en gåde at folk støtter den form for handel ved at købe deres lille dansk svenske gårdhund eller deres lab på sådan et sted... Det er en ond cirkel. Forhandleren vil stå klar med et nyt kuld næste år... med garenti på de samme forældre dyr.. Og måske næste år igen og igen...

• #5   5. sep 2006 Gitte... Pas på med og dømme folk... vi var selv på Vorbasse og de hvalpe jeg så spurgte jeg til og de stammede IKKE fra polen...
    Sååååå pas på med og kaste med sten... *S*

• #6   5. sep 2006 lis: jeg dømmer ik en enkelt jeg dømmer alle der kan finde på at sælge hunde på et marked ..og jo du kan ik samligne hundehandel med hestehandel..og nej jeg kunne heller aldrig finde på at købe en hest på et marked..du var måske en af dem som solgt hundene

• #7   5. sep 2006 og hvis du står og spørg en hundehandler om den kommer fra polen..tror du så de siger ja...

• #8   5. sep 2006 Gitte... Nej jeg sælger ikke hunde på markedet.. Men dem jeg snakkede med havde da moren med på markedet... Sååååå......
    Det er da meget muligt at der er nogen der kommer fra polen men igen det var ikke nogen af dem jeg så...
    Jeg må bare ha været heldig...
    Du skriver jeg sammenlilgner en hund med en hest... Jamen de er da begge levende dyr som ikke burde kunne pruttes i pris på et marked....

• #9   5. sep 2006 jeg kunne aldrig finde på hverken af sælge eller købe en hund på et marked. Hvem ved og det er hælervarer man køber og som sælger kan man ikke danne sig et billede af en evt. køber. Men jeg kan heller ikke forstå det er ok at sælge hunde på auktion som på qxl

• #10   5. sep 2006 ja en hest kan man ik bare købe som du kan med en hund..de fleste som kommer for at købe hest der har gået og ventede på at marked kunne komme så de have mulighed til at købe en billig hest..jeg tror ik man tager til vorbasse for at købe en hund..

• #11   5. sep 2006 corner: ja det ville være dejligt..smil

• #13   6. sep 2006 Og det er så her at vi ikk skal købe disse dyr.. Ofte har de sygdomme eller andre skavanker (også hvalpene) og uden vacc. Så hvis alle lader være med at købe dyr på markeder, ja så stopper de vel på et tidspunkt...

Kommentér på:
er det ik forbudt

Annonce