{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Det er bare ik rigtig det her {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg bor til leje i et lille bitte ejendomsselskab..
Vi bor et skide lækkert sted.. Slet ingen tvivl om det.. DEsværre er huset bare faldefærdigt og de kommer bare ik og laver de ting man beder dem om =(

Nå jeg har så fået smidt vores girokort væk ved en fejl og ville så den 1 kontakte dem da jeg jo har fået det smidt væk.. Ingen kontakt til dem i en uge okay skriver så en mail.. Stadig ingen kontakt.. Nu er vores fyr så røget =( (Ska lige tjekke igen om lidt) og dvs der er intet varmt vand..
Kæresten og jeg står så nede ved fyret da jeg før har sku sætte det til så det er mig der sku gøre det.. Hvorefter at han så fortæller at vores overbo heller ik har ku få fat på dem i ja ca lige så lang tid.. Det er fandme mærkeligt det her.. Har boet her i et år nu og det bliver bare værre med dem =(
De har fjernet deres tlf svarer når man ringer så ka ik en gang få nr til deres alt muligt mand =(

Puha og bare tanken om at sku flytte igen.. Er slet ik sjovt og slet ik når man har 3 katte =/

Bare lige et opstød fra mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare ik rigtig det her
  • #1   23. aug 2008 hold kæft hvor er jeg bare glad for at jeg ejer min bolig... ingen naboer og masser af plads.. så er det kun manden jeg kan sparke i røven hvis noget går i stykker --og han tør ikke slå telefonsvaren fra *gg*

ring til ekstra bladet -- de elsker sådan sager også en tur forbi LLO

• #2   23. aug 2008 vil det sige i ikke har betalt husleje her i aug. eller hvad skulle det girokort bruges til ?
    Lyder da godt nok mærkeligt at udlejer ikke selv reagerer, hvis han/hun ingen penge har fået ?

• #3   23. aug 2008 mht girokort - så kan i bruge oplysningerne på kvitteringen til at indbetale næste leje.. men det burde jo slet ikke være nødvendigt..

• #4   23. aug 2008 Jette:Nope har ik betalt i august da jeg ik har ku få fat i dem

Hundemutter: Ja EB er der med det samme =D

Lisa: DEt er et ejendomsselskab

• #5   23. aug 2008 men kan godt forstå at du er ræd for at skulle flytte, svært at finde et sted hvor de accepterer 3 katte.... jeg bor heldigvis et sted hvor selv formanden for husdyrudvalget bryder reglerne, så der bliver set gennem fingre med det !

• #6   23. aug 2008 Lisa: HAn bor i skælskør og jeg i kbh og har ingen bil

• #7   23. aug 2008 Ja det bliver bare død og pine og finde og ka bare ik gå af med nogen af dem

• #8   23. aug 2008 hvis ikke det er en privat, så til lejernes LO med dig da, alle udlejere er da underlagt regler, og skal udbedre skader på deres ejendomme, det er bare noget skidt når det er én mand der står for boligerne, så kan det hurtigt blive personligt, og MEGET ubehageligt for en at bo der :o(

• #9   23. aug 2008 snak med en advokat....

hold din husleje tilbage... den SKAL dog stå på din konto, så de kan se, at du har i sinde at betale... kontakt LLO, bliv medlem...

• #10   23. aug 2008 Du kan vel bare sætte pengene til side - når de ikke har fået i nogle måneder, skal de nok kontakte dig, og hvis ikke de vil ordne hvad der skal ordnes, kan du altid true med Se&Hør eller et andet sladderblad ;o)

• #11   23. aug 2008 Jette: Jeg ved at de har flere ejendomme rundt omkring ved dog ik helt hvor.. Men når deres alt muligt mand har været her så har han fået opkald fra andre han sku ud til..

Dimace: Ja det ku være man sku gøre det..

Vil lige snakke med min underbo imorgen og hører om de evt har vores alt muligt mands mobil nr.. Ellers så ringer jeg sku nok privat hjem til ham der ejer ejendommene.. Det gjorde jeg dengang jeg sku have fat i dem da vi sku flytte ind..

• #12   23. aug 2008 Okay nu har jeg søgt lidt på ham og jeg kan se at han har 6 selskaber hvoraf det ene er gået konkurs..
    Hva hvis dette her hus eks er ved at gå konkurs hvordan står vi som lejere så? Er man så smidt ud eller hvordan?

• #13   23. aug 2008 i kan ikke smides ud - lige meget hvad (og dog med så har i vist tusinde års opsigelse) så skulle egendommen gå på tvang så kan den kun købes med henblik på forsat udlejning.

vores tidliger udlejer gik også på røven - men det ændrede nu ikke i vores leje forhold. ud over at vi ikke kunne få vores indskud retur. men da det bestod at tre mdrs husleje stoppede vi blot betalingen af huslejen da vi fraflyttede. så gik det lige op..

men det er på ingen måde optimalt at bo i et konkursbo. igen fordi der ikke er nogen til at stå fr rep og vedligehold..

vi var så heldige at vi netop havde købt vores hus da vores udlejer gik på røven så vi stod alligevel og skulle fraflytte også blev lejligheden bare ikke lejet ud igen. det samme faldt heldigt sammen med at vores underbo skulle flytte også var huset jo tomt til vidresalg. så ingen kom i klemme.

• #14   23. aug 2008 Hundemutter: Okay mange tak.. Ja jeg ved godt at jeg tager sørgene på forskud det gør jeg altid..
    Synes bare at det lige er vigtigt at vide om det her =)
    TAkker for hjælpen =)

• #15   23. aug 2008 det er altid en god ide når det er så alvorligt et problem.. jeg kan heller ikke sige det med 100 % sikkerhed. derfor vil jeg råde dig til at kontakte LLO

• #16   23. aug 2008 Yup nu ska jeg lige ud til hesten imorgen når jeg er stået op og når jeg kommer hjem snakker vi lige med underboen og ellers så ringer vi til ejeren af selskabets hjemmetlf da han står på nettet.. OG så efter det er det nok på tide at melde sig ind i LLO

• #17   23. aug 2008 Hvis huset du bor i bliver solgt og ny ejer ønsker selv at bo i huset, kan han sige dig op med 1 års opsigelse.

• #18   23. aug 2008 hundemutter.. Vi boede til leje, og blev sagt op med et års varsel, da huset blev solgt, mon ikke det samme gælder ved tvang ?

• #19   23. aug 2008 Britta: DEt er villalejligheder =) Så der er 3 lejligheder i huset..

• #20   23. aug 2008 Stadig, hvis huset bliver solgt, kan ny ejer gøre krav på lejemålet med 1 års varsel.

• #21   23. aug 2008 Britta: Okay så må jeg holde øje med at katten ik stjæler posten =D
    De må vel sende noget hvis det er..
    De er sikkert rejst til thailand med alle vores penge =D

• #22   23. aug 2008 tumling: du kan, hvis du vil tage kvitteringen fra sidste mdr. leje med i banken (hvis du har budgetkonto) og bede dem sætte huslejen ind, så er du på den sikre side, og ellers kan du selv udfylde et girokort på posthuset, og bare tage oplysningerne fra det andet girokort:-)

der er nogle ejere, som har en §11 bemærkning i lejekontrakten, og der KAN stå, at hvis ikke i betaler lejen til tiden, så kan i sættes ud af lejligheden uden det normale opsigelsesvarsel på 1 år. så jeg synes du skal tjekke dette inde du 'bare lader være med at betale';-))

• #23   23. aug 2008 Karin: Jeg har kun et girokort da jeg betaler via netbank..
    Okay det står der ik noget om =(
    Nu plejer de her også at være rigtig flinke hvis man har problemer med at hjælpe og være forstående..

Men lige nu kan jeg bare ik være forstående når vi står uden varmt vand og ik engang ka gå i bad =(
    Familien under mig har 3 børn og familien ovenpå har også et delebarn på weekend og det ka bare ik passe.. Snakkede med min underbo om hva vi ska gøre for der bliver ik gjort nogen af de ting vi ska have gjort osv.. Så nu ringer vi nok til deres privat nr for at få fat i dem

Kommentér på:
Det er bare ik rigtig det her

Annonce