{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Skue - "fejl" på ører? {{forumTopicSubject}}

Jeg har overvejet at stille min hund til skuer - udelukkende for sjov og hygge.
Men jeg har ikke udstillet ham side han var hvalp og kan helt ærligt ikke huske hvordan det er - hans øre er ikke særlig gode uden tyngde, men hvordan er det med skuer, er der rum nok til at han ikke er "perfekt"?
Og hvad med godbidder - er de lovlige i ringen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skue - "fejl" på ører?
  • #1   12. feb 2015 medmindre fejlen er nævnt under diskvalificerende fejl, vil det blot trække ned i bedømmelsen -hvor meget afhænger af hvor stor fejlen er og om den har andet der kan opveje fejlen.

godbidder afhænger vidst af hvilken klub man udstiller i -i DKK er det tilladt (men tænk lige over hvordan du medbringer dem -godbidder der drysser ud af lommen når man løber i ringen, er bestemt ikke velset)

• #6   13. feb 2015 Tak for input smiley
    Han har tyngde i ørene og de sidder ok uden men det ene er lige let nok smiley

Han er amerikansk collie så han er gigantisk smiley Men det ved jeg godt vil blive påvist smiley

• #8   13. feb 2015 Han er knap syv så det løb er desværre nok kørt smiley

• #10   13. feb 2015 Ja smiley

• #11   13. feb 2015 Veteranklassen er først fra 8 år smiley

Jeg synes det er meget forskelligt, hvor strengt de enkelte dommere dømmer på skuerne. Det afhænger ofte af hvor godt vedkommende kender racen.

Har da prøvet, at Alfa, min afdøde whippettæve, er blevet både gruppevinder og Bedst in show nummer 3. Hun var 54 cm, max. højden for en whippettæve er 47, det ville aldrig være sket på en officiel udstilling smiley

• #12   13. feb 2015 Wow fedt smiley
    Jeg håber lidt at tage afsted bare for sjov og for at lave noget med ham smiley
    Vi har ellers trænet rally men han er kørt lidt død i det så nu vil vi gerne lave lidt andet smiley

Kommentér på:
Skue - "fejl" på ører?

Annonce