Klapper tænder Klapper tænder
Hej. Min nye hund på 16 mdr klapper tænder hver gang han snuser til min gamle hunds øre. Den gamle ( kastereret )er normalt den der bestemmer . Den nye unghund( ikke kastereret ) kom op og toppes lidt med den gamle lørdags . Den unge havde været til dyrlægen lørdag morgen for at blive kastreret , men måtte hentes igen i meget bedøvet tilstand , da dyrlægen ikke kunne bedøve ham nok til at gennemføre kasterereingen . Han var meget træt da han kom hjem. Jeg var ikke opmærksom nok da den gamle hund kom hen for snuse lidt til ham, han nåede lige at vise tænder inden de toppes , den gamle har fået et sår på øreflippen . Senere på dagen gøede unghunden meget surt af min 14 årige dreng som gik forbi , min dreng blev meget bange, da vi så Holdte øje og det skete igen sin om han ville bide min dreng , der lukkede vi ham ind og sove rusen ud alene . Jeg ringede ril dyrlægen som lovede at hunden ville være sig selv dagen efter . Han virker også som sig selv igen , men jeg undre mig at han klapper tænder når han snuser til Samsons øre ?? Har han dårlig samvittighed eller lugter det af noget ?? Håber ikke mit indslag er for rodet . Unghunden er en mastiffblanding på 73 kg sød og rar . Jeg er bare lidt forsiktig og holder øje med ham efter han også har gøet af min dreng .
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.135
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Det ses også ofte når en hanhund snuser til "tæve i løbetid tis"
Kan den gamle have svamp eller infektion i øret ?
aug 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Klapper tænder