812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

ginnie m
ginnie m
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

Klapper tænder Klapper tænder

Hej. Min nye hund på 16 mdr klapper tænder hver gang han snuser til min gamle hunds øre. Den gamle ( kastereret )er normalt den der bestemmer . Den nye unghund( ikke kastereret ) kom op og toppes lidt med den gamle lørdags . Den unge havde været til dyrlægen lørdag morgen for at blive kastreret , men måtte hentes igen i meget bedøvet tilstand , da dyrlægen ikke kunne bedøve ham nok til at gennemføre kasterereingen . Han var meget træt da han kom hjem. Jeg var ikke opmærksom nok da den gamle hund kom hen for snuse lidt til ham, han nåede lige at vise tænder inden de toppes , den gamle har fået et sår på øreflippen . Senere på dagen gøede unghunden meget surt af min 14 årige dreng som gik forbi , min dreng blev meget bange, da vi så Holdte øje og det skete igen sin om han ville bide min dreng , der lukkede vi ham ind og sove rusen ud alene . Jeg ringede ril dyrlægen som lovede at hunden ville være sig selv dagen efter . Han virker også som sig selv igen , men jeg undre mig at han klapper tænder når han snuser til Samsons øre ?? Har han dårlig samvittighed eller lugter det af noget ?? Håber ikke mit indslag er for rodet . Unghunden er en mastiffblanding på 73 kg sød og rar . Jeg er bare lidt forsiktig og holder øje med ham efter han også har gøet af min dreng .

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klapper tænder
Kommentér på:
Klapper tænder

Annonce