{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.910 visninger | Oprettet:

Gode hundepensioner nær Herning, Vildbjerg, Holstebro,Brande,Ikast {{forumTopicSubject}}

Halløjsa smiley

Vi plejer altid at få vores hunde passet privat når vi skal på ferie.
Men vores lille nye bandit, er der bare ingen i vores omgangskreds der har mod på/tid til/lyst til at passe?? smiley Dem der har, skal selv på ferie samtidig som os. Så nu bliver vi nødt til at finde en hundepension til den lille basse smiley
Eller opdrætter er jeg slet ikke i tvivl om gerne vil, og der ville hun få det fantastisk, men der bliver desværre for langt at køre.
Jeg er bare så bange for at overlade hende til folk jeg ikke kender, så nu vil jeg høre her inde, om nogen af Jer personligt kender til pensioner i området: Herning, Vildbjerg, Holstebro, Ikast, Brande?
Det skal være steder hvor de passer godt på hundene.
Bruger personligt tid på hundene, klart begrænset, men dagligt kontakt ud over fodring er et minimums krav.
Det skal ikke bare se godt ud på overfladen, men hundene skal virkelig have det godt!
Håber nogen kan hjælpe mig, for det er desværre ikke muligt at tage hende med på ferien.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode hundepensioner nær Herning, Vildbjerg, Holstebro,Brande,Ikast
Kommentér på:
Gode hundepensioner nær Herning, Vildbjerg, Holstebro,Brande,Ikast

Annonce