{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension
  • #1   3. jun 2009 kender ikke nogen på de kanter, men jeg tror du skal være meget heldig hvis du finder en plads........alt plejer at være optaget for flere mdr siden, på dette tidspunkt

  • #2   3. jun 2009 Tag telefonbogen og begynd og ring rundt nu. Du skal være heldig og få plads nu.
    De gode steder er mange gange optaget med forudsbestilling allerede lige efter nytår.


  • #3   3. jun 2009 tror heller ikke du finder en plads nu, men til en anden gang så er ballings hunde pension god, jeg arbejder der så jeg ved det.

    http://www.balling-hundogkat.dk/


  • #4   4. jun 2009 Jeg ringede/mailede rundt sidst i januar for en plads i uge 30. Der var dog optaget ALLE STEDER, så held og lykke med det!

    Jeg var dog alligevel heldig at få den sidste plads hos Strygsdam Ved Genner smiley


  • #5   4. jun 2009 Faurholt hundepension ved ribe er rigtig god, men du kan nok godt skyde en hvid pil efter at finde et sted som har en ledig plads i hele sommerferie perioden...

  • Ida S
    Ida S Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #6   14. jun 2009 Er du også træt af at skulle aflevere din guldklump i en hundepension?

    Jeg overvejer at tilbyde noget hjemmepasning mod passende betaling. Jeg har selv to skønne welsh springer spaniels som er yderst omgængelige og glade for andre hunde.
    Nogen der kunne være interesseret i at få passet hunde på en privatadresse, hvor de vil blive passet som vores egne?

    Jeg læser husdyrvidenskab til hverdag men er hjemme hele sommerferien (fra 20. - 28. juni og ellers fra 5. juli og frem). Bor i birkerød på sjælland. Vi kan selvfølgelig snakke om alt og vi tilpasser pasningen til din hund. Jeg har bil til rådighed og regner med at køre i skoven med alle 3 hver dag, hvis det ønskes.

    Bare skriv så snakker vi om det hele. Evt på mail: idasteensen66@hotmail.com


Kommentér på:
Hundepension

Annonce