Foder til aktiv hund? :) {{forumTopicSubject}}
Min veninde har en super dejlig blandings hund på lidt over 1år, han har altid været spinkel i det, men i mine øjne er han nu noget tynd i det, men han får heller ikke ligefrem kvalitetsfoder, men noget mærkeligt noget hendes kæreste har købt i Tyskland..
Han er en meget aktiv dreng der ELSKER at løbe, og han løber STÆRKT!
Anywho, jeg tror han er en hund der skl have noget foder til aktive hunde så kan han få noget sul på kroppen, og beholde det, men jeg kender ikke til den slags foder, så hvad kan i evt anbefale?
Derudover, hvad tror i han kan være blandet af?
Han nævnes som en dansk/svensk gårdhund blanding, men jeg syns langt fra han ligner sådan en, men jeg ved det selvfølgelig ikke
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 65 Svar: 459
Jeg ved ikke hvad foderet hedder, kun at der er godt med div grøntsager/frugt i og købt i et supermarked, og det ligner godbidder i størrelse og udseende :-s
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
Synes den ser fin ud, og ikke tynd.
feb 2011
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 623
jan 2012
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 228
Jeg ville spørge min dyrlæge, hvis jeg var i tvivl. Dengang jeg syntes at min hund var for tynd spurgte jeg dyrlægen som sagde, at han ikke var for tynd, men heller ikke måtte blive slankere.
Hvis du alligevel har brug for et godt råd til foder, så bruger jeg selv Essential Foods Stamina til aktive og kræsne hunde - men hvis man fodre med et høj-aktivs foder skal man huske at hunden selvfølgelig ikke skal spise så meget som hvis det var et "almindeligt" foder.
feb 2011
Tak for rådene
Foder til aktiv hund? :)