{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canny Collar
  • #1   7. jan 2015 Synes det er noget pjat

  • #2   7. jan 2015 Det er der jo nogen der synes - men det er den eneste måde jeg kan få ham til at gå bare nogenlunde. Derfor vil jeg også finde noget der er behageligt for ham.

  • #3   7. jan 2015 Træn ham istedet for at plage ham med symptombehandling...

    "ser mere behagelig ud"...suk...


  • #4   7. jan 2015 Jeg syntes helt ærligt det ser ud til at ville være mere ubehageligt for hunden med den type end med en halti grime. Men jeg vil sige, træn dog gå pænt istedet og hvis det ikke har interesse så brug en af de seler, som vender hunden rundt, når den trækker. De er mindre voldsomme for hunden, har jeg forstået. Har dog aldrig set en i brug..

  • #5   7. jan 2015 umiddelbart synes jeg egentligt en alm grime ser mere behagelig ud, hvis det er alternativet. Men har nu endnu tilgode at møde en hund der virker til at synes ret godt om nogen af grime-varianterne.

    Vælger du at bruge den, bør den bruges sammen med et almindeligt halsbånd (eller sele om man vil), så hunden på sigt får lært at gå pænt og ikke behøver grimen længere


  • #7   7. jan 2015 Han er jo vandt til at gå med alm. grime?
    Jeg kvæler ikke min hund?! Det er et alm. halsbånd, med en snor der går op over snuden.

    Men den er for stor til ham alligevel, så jeg må nøjes med grimen.

    Han går også altid med halsbånd og sele på tur, da jeg ikke behøver grimen når han er kørt træt.
    Jeg kan ikke holde ham i selen, og han går simpelthen så træls i halsbånd.


  • #8   7. jan 2015 H A L S bånd...der sidder lige der hvor det vil have allermest kontakt med -ergo påvirke, luftrøret mest...nej da...du kvæler ham ikke (til døde)...men afskærer en del ilt gennem luftrøret og påfører udnødvendigt ubehag, det kan du da ikke se dig selv fri for?

    Få nu bare trænet den hund, det kan simpelthen ikke passe at det skal gå ud over ham at du hellere vil købe nyt plagsomt udstyr til ham, end at træne...


  • #9   7. jan 2015 Så nu er det også forkert at bruge halsbånd? Hold nu kæft, altså-.-'

    Men jeg kan da godt se det - det er bedre at bruge skide godt udstyr i et par minutter, og hunden bliver kørt ned, end at bruge det samme som så mange andre, bare fordi jeg også bruger grime.
    Og gå ud over ham?? Hvis det var fysisk muligt at lære ham noget på blot en enkelt dag, eller at få resten af familien losset ud af sofaen og ud og gå med ham ville det da være en god idé at træne ham.. Helt sikkert!
    -men nu var spørgsmålet, hvad folks erfaringer med præcis dette udstyr er, og ikke hvor meget jeg mishandler min hund ved at gå med ham i halsbånd og grime.


  • #10   7. jan 2015 Hvor skriver jeg det er forkert at bruge halsbånd? det er forkert ikke at træne sin hund så den istedet skal udsættes for unødvendigt ubehag.

    Og hvis man ikke vil bruge mere end en enkelt dag på at indlære sin hund noget, så...ej helt ærligt, det kan du vel godt selv se ik?


  • #11   7. jan 2015 Eftersom at jeg står alene med hunden, som den eneste han ikke har det mindste respekt for, må jeg bare gøre det jeg kan. -Og jeg kan ikke bruge alt min tid på at træne og opdrage på en hund der gør som det passer ham ligeså snart vi kommer hjem. Så er det jo spildt arbejde, og det bliver da kun værre når jeg tager enten til USA eller Canada.. Nej, jeg gider ikke bruge så meget tid på det, når jeg ved at jeg ikke får noget ud af det.

    Så er jeg så forfærdelig ved ham, må han jo nøjes med haven indtil han er så fed og rastløs at selv de andre kan se det.


  • #13   7. jan 2015 Jeg er ikke helt med... du står alene med hunden - hvorfor bliver det så værre af at du tager til USA/Canada - så skal hunden vel med, siden du er alene om den?

  • #14   7. jan 2015 Så sælg den hund, hvis der kun er en i familien der tager sig af ham, og hun tydeligvis alligevel ikke gider arbejde med ham...eller gøre noget godt for ham...hvorfor har i så den hund?

    Giv den da til nogen der gider bruge tiden på ham...det fortjener han da frem for at skulle udsættes for ubehag flere gange dagligt...

    Og den er alligevel ny...så al træning folk lægger i deres hunde forsvinder ved overdragelse til en ny person?...
    ...så HELE familien skal tage et hundetræningshold
    ...når folk køber eller overtager en hund, så begynder man forfra fra hvalpestadiet?


  • #15   7. jan 2015 En grime gør du kan dreje hovede, den der ligner et der trykker på næse ryggen istedet for. Mener ikke det kan være sundt.

  • #16   7. jan 2015 Ja, jeg tager til USA eller Canada og har tænkt mig at finde ud af at bo der fast, inden jeg er 25..

    -Og nej, det er ikke Kenzo.. Ham har jeg ingen problemer med.


  • #17   7. jan 2015 I er meget opfindsomme. Det skal i have.

    -Han er elsket af alle i herhjemme, men de gider ikke gå med hundene eller bruge tid på træning. Han må ikke tigge, og han må ikke æde vores sko - that's it.
    Ingen af vores hunde skal nogen steder. -Og nej, jeg må ikke tage ham med når jeg flytter. Han er min mors hund. Hun har bare fundet ud af at jeg ikke gider tage diskussionen, og bare gør det.


  • #19   7. jan 2015 nu har jeg kigget lidt på et par videoer med det der canny collar... og er det bare mig, eller sender samtlige hunde dæmpende signaler?

    Og så kan det godt være at jeg er underlig, eller alle mine hunde har været 'nemme' - men jeg har SÅ svært ved at forstå hvordan man kan ende ud med en hund der trækker så voldsomt, hvis man har brugt tid på at snortræne den fra den var lille.


  • #20   7. jan 2015 Jeg vil gerne lytte.. -Mit cannyCollar er lagt i skuffen, fordi jeg regner med at folk herinde ved hvad de snakker om. Det er alle de andre anklager i kommer med, jeg ikke gider høre på.


  • #21   7. jan 2015 TS lad være med at lade dig påvirke af de andre, de aner tydeligvis ikke hvad de snakker om... Jeg har haft sådanne et til min Oscar, min lavbenede DP, og den eneste forskel der er på denne og alm grime er at den slutter i nakken i stedet for i siden som alm grime gør (altså der hvor snoren sidder i) Min Oscar led ingen overlast eller nød og jeg var ret glad for den grime der. Det kunne se lidt voldsomt ud for fremmede fordi de troede nogle gange det var en mundkurv, men det var det på ingen måde og Oscar han var så snedig så han lærte selv at tage den af med et snuptag lige ved at skubbe til den med med poten og så var den af'e. Du kan roligt bruge den. Jeg købte den fordi en alm grime der fordi den sad i siden, så kom den tit i kambulage med at den blev viklet ind mellem forbenene og derfor søgte jeg et alternativ og der var denne perfekt smiley

  • #22   7. jan 2015 Denne her er ret effektiv

    http://dalumdyrehandel.dk/shop/anti-traek-laura-davis-3266p.html

    Den bruger slemme mig på Floyd når vi bla. er hos dyrlægen smiley


Kommentér på:
Canny Collar

Annonce