984 visninger
|
Oprettet:
Han gør mig så glad {{forumTopicSubject}}
Bare lige en lille tråd om hvor glad jeg er blevet for ham her
Troede aldrig at jeg igen skulle finde "den helt store specielle kærlighed" ,men Watson har taget mig med storm.
Vi fik ham en uge efter Charlie var sovet ind. 3 dage gik der inden han havde smeltet mit iskolde hjerte og efter 3 måneder kunne jeg sige helt uden at lyve at jeg virkelig elsker den lille fyr.
Han bringer dagligt glæde og massere af smil og latter frem hos os. Vi har aldrig haft sådan en så sjov hvalp før.
Men hvordan pokker kan det være rart at sidde op og sove
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.179
Måske ikke det mest flaterende billede, men bare endnu en af han sjove sider
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.394
Og ja intet er så dejligt som en sjov hvalp i hjemmet ... mistede min soulmate skotte i januar 2011, og troede da aldrig jeg skulle kunne blive så afhængig af en hund igen ... nu har vi 2 og jeg elsker dem højt begge, men specielt den yngste er nu i en alder af 3 år stadig familiens baby, klovn og den der laver gale streger, som vi kun kan smile og grine af ...
nov 2007
Det er fantastisk at man igen kan opleve at få det helt specielle bånd efter at have mistet sin soulmate.
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 144
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
Og min har aldrig i sit liv døjet med vejrtrækning
Det dårlige helbred (hos mange af dem) gør dog at jeg er på sidste bulldog, og hvis ikke min kæreste havde haft ham da vi mødtes havde jeg ikke fået flere. Men jeg synes de ser skønne ud
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.003
Vi har en tæve på 7 md. Er også faldet pladask for hende!
Sikke nogle skønne personligheder de har
dec 2007
nov 2007
Watson har ingen vejrtrækningsproblemer og har en fin nogenlunde lang næse af racen at være. Med stooore næsebor
Men min franske bulledog Cæso er desværre opereret for for lang blød gane og har jo derfor en kronisk sygdom, men det har afhjupet ham med operatioene og idag er han 7 år. Han er min nummer 2 franske - fik 2 kort efter hinanden og jeg vidste den gang ikke meget om racerne som jeg gør idag.
Derfor er Watson osse med DKK tavle og det bliver min næste franske osse.
TUSIND tak for alle de søde kommentarer, han er helt fantastisk og han er bestemt ikk vores sidste engelske bulldog - de er virkelig noget for sig selv
dec 2007
nov 2007
dec 2007
Men ret mig hvis jeg tager fejl
Carla havde brækket benet for 3 måneder siden, da hun var 4 md gammel.. De første halvanden måned kom hun kun ud og tisse i kort snor og ind igen. Efter 6 uger måtte vi lige så stille at begynde at gå tur i kort snor en halv time a gangen.. Så det er det hun er vant til nu som 7 md gammel
resten er frit for hende uden snor. Vi bor på landet
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 144
Hvores ældste (Mugge) er 11 år,og bliver stadig helt vild når der er en fodbold
i nærheden.
Men nu syntes jeg at mine buldogs er lige så lækre,som dem der er helt vilde med hårløse,eller hunde der ikke kan gø,eller for så vidt dem der elsker hunde der savler og efterlader en halv liter snot over det hele når de ryster hovedet,eller for så vidt også dem der bare skal have en lille ting de kan putte i en taske,eller give tøj på,,,,,,,,så jeg syntes ikke man skal falde over folk fordi de har hjertet hos en race.
så lang tid at hunden bliver holdt af og passet som den skal.
Godt Nytår
nov 2007
2x 30 minutter lyder altså af meget i mine øre når hun ikk er ældre. Men har du evt. dyrlægen eller opdrætter ind over??
Watson er jo vores første eb'er så efter snak med opdrætter må han max gå en lille tur om dagen og så lege sig træt for rester - indtil han er et år.
Han gør mig så glad