{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Han gør mig så glad {{forumTopicSubject}}

Bare lige en lille tråd om hvor glad jeg er blevet for ham her smiley

Troede aldrig at jeg igen skulle finde "den helt store specielle kærlighed" ,men Watson har taget mig med storm.

Vi fik ham en uge efter Charlie var sovet ind. 3 dage gik der inden han havde smeltet mit iskolde hjerte og efter 3 måneder kunne jeg sige helt uden at lyve at jeg virkelig elsker den lille fyr.

Han bringer dagligt glæde og massere af smil og latter frem hos os. Vi har aldrig haft sådan en så sjov hvalp før.

Men hvordan pokker kan det være rart at sidde op og sove smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han gør mig så glad
  • #1   3. jan 2015 Han er da også totalt skøn at se på smiley

• #2   3. jan 2015 Tak Ditte

Måske ikke det mest flaterende billede, men bare endnu en af han sjove sider

• #3   3. jan 2015 Hold nu da op han er charmerende .... bare billedet får en til at trække på smilebåndet...

Og ja intet er så dejligt som en sjov hvalp i hjemmet ... mistede min soulmate skotte i januar 2011, og troede da aldrig jeg skulle kunne blive så afhængig af en hund igen ... nu har vi 2 og jeg elsker dem højt begge, men specielt den yngste er nu i en alder af 3 år stadig familiens baby, klovn og den der laver gale streger, som vi kun kan smile og grine af ...

• #4   3. jan 2015 Hanne det er jo sådan nogle tossestreger han laver hver dag smiley Idag havde han bulerflip, hvor han spæner hele stuen rundt og da jeg begyndt at grine af ham hoppede han i sofaen, noget han normalt ikke kan. Og så vidre over og kysse mig i hele hovedet smiley

Det er fantastisk at man igen kan opleve at få det helt specielle bånd efter at have mistet sin soulmate.

• #5   3. jan 2015 Han er simpelthen skøn! smiley

• #6   3. jan 2015 han er da bare for lækker en gang bulldog altid bulldog siger vi her hjæmme vi har nu 3 engelsk bulldog

• #9   3. jan 2015 Jeg synes de ser charmerende ud
    Og min har aldrig i sit liv døjet med vejrtrækning

Det dårlige helbred (hos mange af dem) gør dog at jeg er på sidste bulldog, og hvis ikke min kæreste havde haft ham da vi mødtes havde jeg ikke fået flere. Men jeg synes de ser skønne ud

• #12   4. jan 2015 De er nemlig så dejlige de buller..
    Vi har en tæve på 7 md. Er også faldet pladask for hende!
    Sikke nogle skønne personligheder de har smiley

profilbillede
  • #13   4. jan 2015 Vores kan sagtens gå lang tur uden at hive efter vejret.. Hun snorker heller ikke hver dag som de fleste EB..

• #14   4. jan 2015 Isabelle det er helt ok - jeg forstå sagtens dit synspunkt

Watson har ingen vejrtrækningsproblemer og har en fin nogenlunde lang næse af racen at være. Med stooore næsebor smiley Han har ingen vejrtrækningsproblemer og løber gladeligt rundt.

Men min franske bulledog Cæso er desværre opereret for for lang blød gane og har jo derfor en kronisk sygdom, men det har afhjupet ham med operatioene og idag er han 7 år. Han er min nummer 2 franske - fik 2 kort efter hinanden og jeg vidste den gang ikke meget om racerne som jeg gør idag.

Derfor er Watson osse med DKK tavle og det bliver min næste franske osse.

TUSIND tak for alle de søde kommentarer, han er helt fantastisk og han er bestemt ikk vores sidste engelske bulldog - de er virkelig noget for sig selv smiley I'm in love

• #16   4. jan 2015 Ulla: ja det skal den nemlig

• #17   4. jan 2015 Ulla jeg ved ikke om det var til mig men Watson får kun en lille gåtur om dagen, resten af tiden leger han sig træt smiley

• #18   4. jan 2015 Låvise: jeg tror at det var ment til mig smiley
    Men ret mig hvis jeg tager fejl smiley

Carla havde brækket benet for 3 måneder siden, da hun var 4 md gammel.. De første halvanden måned kom hun kun ud og tisse i kort snor og ind igen. Efter 6 uger måtte vi lige så stille at begynde at gå tur i kort snor en halv time a gangen.. Så det er det hun er vant til nu som 7 md gammel smiley at gå en halv time x 2 om dagen smiley
    resten er frit for hende uden snor. Vi bor på landet

• #19   4. jan 2015 Det gør vi altså,mine hunde har ikke problemer med vejrtrækningen.
    Hvores ældste (Mugge) er 11 år,og bliver stadig helt vild når der er en fodbold
    i nærheden.
    Men nu syntes jeg at mine buldogs er lige så lækre,som dem der er helt vilde med hårløse,eller hunde der ikke kan gø,eller for så vidt dem der elsker hunde der savler og efterlader en halv liter snot over det hele når de ryster hovedet,eller for så vidt også dem der bare skal have en lille ting de kan putte i en taske,eller give tøj på,,,,,,,,så jeg syntes ikke man skal falde over folk fordi de har hjertet hos en race.
    så lang tid at hunden bliver holdt af og passet som den skal.

Godt Nytår

• #20   6. jan 2015 My Love
    2x 30 minutter lyder altså af meget i mine øre når hun ikk er ældre. Men har du evt. dyrlægen eller opdrætter ind over??

Watson er jo vores første eb'er så efter snak med opdrætter må han max gå en lille tur om dagen og så lege sig træt for rester - indtil han er et år.

Kommentér på:
Han gør mig så glad

Annonce